امام جمعه مهریز:

دانشجویان نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» گفت: امروز لازم است ارزش‌های مقدس حفظ شود و کار‌های فرهنگی رونق بیشتری بگیرد و دانشجویان که نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، باید در این مسیر قرار بگیرند.
کد خبر: ۴۹۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ - 03December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه این هفته نمازجمعه با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: مطالبه گری و ایجاد چالش‌های به حق، جزو اهداف و کار‌های ارزشی دانشجویان است و باید تقویت شود.

وی افزود: رفتار و جریان شناسی دانشجویان در ۱۶ آذر مهمترین حرکت آن‌ها در اعتراض به ورود معاون رئیس جمهور آمریکا به کشور ایران بود که کودتای ۲۸ مرداد را به وجود آورد.

محی الدینی ادامه داد: روز دانشجو نشان دهنده شعار‌ها و تظاهراتی که رنگ و بوی ضد استکباری دارد و مخالف غرب و بر اساس بصیرت جوانان است. دانشجویان در عرصه انقلاب اسلامی صحنه‌های مختلفی را به وجود آوردند از جمله تقدیم شهدا در جنگ تحمیلی، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت و در این صحنه‌ها از جان خود نیز دریغ نکردند.

امام جمعه مهریز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز لازم است ارزش‌های مقدس حفظ شود و کار‌های فرهنگی رونق بیشتری بگیرد و دانشجویان که نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، باید در این مسیر قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار