آیت‌الله کمیلی در دیدار با رییس فدراسیون کشتی تاکید کرد؛

لزوم ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در میان ورزشکاران/ نقش بی‌بدیل ورزشکاران در وحدت همه اقشار

استاد حوزه‌ علمیه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری به وحدت همه اقشار جامعه و مردم نیازمند است و نقش بی‌بدیل ورزشکاران و قهرمانان ملی در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۴۹۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ - 04December 2021

لزوم ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در میان ورزشکاران/ نقش بی‌بدیل ورزشکاران در وحدن همه اقشاربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، آیت‌الله کمیلی خراسانی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در محل خانه کشتی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌گو کرد.

در این دیدار آیت‌الله کمیلی با اشاره به ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در میان ورزشکاران، خواستار اشاعه عرفان ناب اهل بیت عصمت و طهارت در بین جوانان ورزشکار شد.

آیت‌الله کمیلی خراسانی تصریح کرد: همه جوانان و ورزشکاران در کنار ورزش باید خود را به سلاح علم و عمل صالح تجهیز کرده و همانطور که مدارج قهرمانی را در مسابقات داخلی و جهانی کسب می کنند در مبارزه با نفس اماره و تزکیه نفس خود بکوشند.

این استاد حوزه‌ علمیه افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری به وحدت همه اقشار جامعه و مردم نیازمند است و نقش بی بدیل ورزشکاران و قهرمانان ملی در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در ادامه این دیدار دکتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز با تشکر از حضور آیت الله کمیلی در خانه کشتی ایران، گزارشی از اهم فعالیت های فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ارایه کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار