شهید ردانی‌پور: تنها راه سعادت رسیدن به کمال، بندگی خداست

شهید «مصطفی ردانی‌پور» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: آن‌چه خوانده‌ام و لمس کرده‌ام خلاصه‌اش این است که تنها راه سعادت رسیدن به کمال، بندگی خداست.
کد خبر: ۴۹۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴ - 06December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌‎پرس از اصفهان، «شهید» شاهد شهود عرفانی شده و نقش خوبی‌ها را در چهارفصل گیتی نمایان کرده است. او چشم ستارگان آسمان را روشن و ققنوس هشت جنت در هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشوده و فرشتگان را نوازش‌گر روح ناب خود کرده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، بارها در بیانات‌شان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت‌امه شهدا را بخوانید…» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) نیز دیده می‌شود؛ در این مجال فرصتی دست داده تا مروری داشته باشیم بر گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدا.

وصیت‌نامه شهید «مصطفی ردانی‌پور»

بسم الله الرحمن الرحیم

برداشتم از زندگی؛ آن‌چه خوانده‌ام و لمس کرده‌ام خلاصه‌اش این است که تنها راه سعادت رسیدن به کمال، بندگی خداست و بندگی او در اطاعت از اوامرش و ترک نواهیش می‌باشد. همه دستورات اسلام در این دو جمله خلاصه می‌گردد: فرمان‌برداری از خدا و نافرمانی از شیطان برای انسان شدن. این برنامه اسلام است، با غیر اسلام کاری ندارم که انسان را با انسان کار است نه با حیوان که هر آن‌ه مسلمان و تسلیم خدا بود، انسان است و بقیه فقط از انسانیت حیوانیتش را دارند.

تنها راه سعادت رسیدن به کمال، بندگی خداست

مردم به یاد خدا و روز جزا باشید، پیرو ائمه اطهار (ع) باشید که «واللازم لکم لاحق و المارق عنکم زاهق». مردم امام زمان (عج) را فراموش نکنید، مردم دنباله‌رو روحانیت باشید که چراغ راه هدایتند. از امام اطاعت کنید که عصاره اسلام است او را تنها نگذارید که نماینده حجت بن الحسن (عج) است، از وجودش بهره گیرید که عصاره اسلام است.

آرزویم پیاده شدن احکام اسلام و بیداری مسلمین و گسترش حکومت اسلامی و سرنگونی مستکبرین، فرج حضرت مهدی «عج»، زیارت آن حضرت و شهادت در رکابش.

امیدم عفو و بخشش خدای متعال و شفاعت پیامبر (ص) و ائمه هدی (ع) و شهدای راه حق و همنشینی با بندگان مخلص خدا و رضوان الله.

مادرم حلالم کن، شما خیلی در زندگی زجر کشیده‌اید، رنج‌ها و سختی‌ها متحمل گشته‌اید، برای ما هم پدر بوده‌اید و هم مادر، ان‌شاءالله خدا شما را از کنیزان حضرت زهرا (س) قرار دهد. از خدا بخواهید دومین قربانی در راه خودش را از شما قبول فرماید و در این راه صبر کنید «اِنَ الله مَعَ الصابِرین».

برادران و خواهرانم به یاد خدا باشید و زندگی خودتان را با اسلام وفق دهید، از اسلام پیروی کنید و فرزندان‌تان را برای خدمت به جامعه اسلامی و سربازی امام عصر (عج) تربیت کنید. برادرم علی جان، با علی (ع) باشید و هادی خانواده و اقوام و دوستان، راهت را که همان نوکری امام حسین (ع) است ادامه بده و مرا از دعا و طلب مغفرت فراموش مکن. دوستان مرا حلال کنید و هر وقت به یادم افتادید برایم طلب مغفرت نمایید، هرگاه سر قبرم آمدید، تلاوت قرآن و دعا و زیارت و روضه را فراموش نکنید که نیازم زیاد است و دستم کوتاه.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار