شهید احمدزاده: امام را تنها نگذارید

شهید حضرتقلی احمدزاده در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «دوستان، اقوام و خویشاوندان امام را تنها نگذارید که او فرمانده کل قواست.»
کد خبر: ۴۹۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 04December 2021

شهید احمدزاده: امام را تنها نگذارید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «حضرتقلی احمد‌زاده» در دومین روز از آبان ماه سال ۱۳۴۰ در روستای «برزند» از توابع مشکین شهر در خانواده‌ای مذهبی و دیندار دیده به جهان گشود. وی تقریباً ۲ سال در جبهه به عنوان راننده آمبولانس خدمت کرد و سرانجام در مهران بر اثر اصابت ترکش زخمی شد و ۱۰ روز بعد در بیمارستان بوعلی اردبیل به شهادت نائل آمد.   

 وصیت‌نامه شهید حضرتقلی احمدزاده

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

با سلام به مهدى موعود و به نائب برحقش امام خمینى از شما مى‌خواهم که اگر به آرزویم یعنى شهادت رسیدم کوچکترین قطره اشکی نریزید. بلکه یکى از بهترین روزهاى عمرتان باشد. اگر درست فکر کنید مى‌بینید که انسان در آخر از دنیا مى‌رود و دیگر نه مال براى آدم مى‌ماند و نه هیچ چیز دیگری، پس بهتر است که انسان در راه الله کشته شود.

ننگ بود مرگ در بسترم اى مادر چقدر خوب است انسان در راه الله کشته شود. انسان اگر نفس کشیدنش براى خدا باشد، خدا برای هر نفسى که می‌کشد براى او یک ثواب مى‌نویسد.

دوستان، اقوام و خویشاوندان امام را تنها نگذارید که او فرمانده کل قواست و فرمانده او هم مهدى موعود است، اگر از امام پیروى نکنید مثل این است که از مهدى موعود پیروى نکرده‌اید. بنده به دستور امام که گفت مسجد سنگر است، سنگر‌ها را حفظ کنید، عمل نکرده و الان نمى‌دانم چطور این اشتباه را جبران کنم، ولى به فضل‌الله توانستم به یک فرمان امام گوش کرده و به جبهه بیایم تا بتوانم از گناهان دوری کرده و ثواب الهی را کسب کنم.

قوم و خویش‌ها مى‌بخشید که با شما خداحافظى نکردم، چون تحمل چشمان پر مهر و پر اشک شما را نداشتم. این را مى‌دانم که دل‌هاى نازک و پر مهر شما تحمل ندارد که اشک نریزند.

مادر عزیزم این را بدان که شما فقط مادر یک شهید نیستید، بلکه مادر و پدر تمامى شهداى اسلام هستید و همیشه باید افتخار کنید.

عملیات نزدیک است هر وقت عملیات شروع شد، چه کشته شویم و چه بکشیم ما پیروزیم.

امیدوارم که در این علمیات به کمک صاحبمان مهدى موعود (عج) پیروز شویم.

براى امام امت دعا کنید تا بماند و این انقلاب را به انقلاب مهدى (عج) متصل کنید.

به امید شهادت و به امید طول عمر امام و خداحافظ امام.»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار