نماینده ولی فقیه در خوزستان:

برای مصونیت جوانان باید نماز را بیشتر از گذشته در جامعه نهادینه کنیم

حجت‌الاسلام «موسوی فرد» با بیان این که برای مصونیت جوانان باید نماز را بیشتر از گذشته در جامعه نهادینه کنیم گفت: معاونت عقیدتی سیاسی سپاه در زمینه آموزش و اصلاح نماز سربازان، اقدامات خوبی انجام داده است.
کد خبر: ۴۹۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ - 04December 2021

برای مصونیت جوانان باید نماز را بیشتر از گذشته در جامعه نهادینه کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محمدنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان در نخستین همایش استانی نماز که در محل سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: نخستین ماموریت پیامبران و اولیای الهی اقامه نماز بوده که همواره از آن به عنوان حافظ تمامی خوبی‌ها یاد می‌شود.

وی افزود: همایش اقتدار اقامه نماز در نیروهای مسلح نیز به نوعی بیان کننده فعالیت مناسبت نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج در زمینه اقامه نماز بوده که شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نماز یکی از واجباتی است که به تعبیر امام خمینی (ره) و فرمایش رهبر معظم انقلاب، بر هیچ فریضه‌ای تا این اندازه در اسلام تاکید نشده است.

موسوی فرد بیان داشت: تمامی اولیای الهی نیز بر نماز تاکید داشتند و حتی در میدان جنگ نیز این فریضه الهی را فراموش نکرده و آن را به جا آوردند.

وی با بیان این که برای مصونیت جوانان باید نماز را بیشتر از گذشته در جامعه نهادینه کنیم ادامه داد: معاونت عقیدتی سیاسی سپاه در زمینه آموزش و اصلاح نماز سربازان، اقدامات خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها