عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد؛

لزوم ایجاد خیزش آگاه‌سازی مردم در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان

«رضایی» گفت: دشمن سرمایه‌گذاری عظیمی در جنگ نرم و فرهنگی علیه نظام اسلامی کرده است که با فیلتر و سانسور نمی‌توان جلو فعالیت رسانه‌ای دشمن ایستاد؛ فقط باید خیزش برای آگاه‌سازی مردم ایجاد شود.
کد خبر: ۴۹۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ - 04December 2021

لزوم ایجاد خیزش برای آگاه‌سازی مردم در حوزه فعالیت های رسانه ای دشمنانبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش پلاتویی آسمانی در بوشهر اظهار داشت: شهید شاهینی با توجه به روحیه و تفکر انقلابی جهادی استحقاق شهادت را داشت و یک الگو مناسبی در عرصه رسانه محسوب می‌شود.

وی ویژگی‌های شهید شاهینی را برشمرد و گفت: این شهید رسانه نه‌تنها زیر باز زور نمی‌رفت، بلکه حق‌طلب و عدالت‌خواه بود و بر اساس مبانی انقلاب اسلامی با فرهنگ ولایت‌مداری وارد صحنه‌های مختلف می‌شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید داریوش شاهینی پای حق ایستادگی و حلال و حرام را رسانه‌ای می‌کرد به چالش جدی در حوزه افکار عمومی در کشور پرداخت و افزود: دشمن سرمایه‌گذاری که در حوزه جنگ نرم و سست کردن باور‌ها و اراده مردم کرده در حوزه اقتصادی انجام نداده است.

رضایی باتأکید بر شکل‌گیری نهضت سواد رسانه‌ای در برابر موشک‌های فرهنگی دشمن تصریح کرد: دشمن سرمایه‌گذاری عظیمی در جنگ نرم و فرهنگی علیه نظام اسلامی کرده که با فیلتر و سانسور نمی‌توان جلو فعالیت رسانه‌ای دشمن ایستاد فقط باید خیزش برای آگاه‌سازی مردم ایجاد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس راه‌اندازی نهضت سواد رسانه‌ای را یک ضرورت دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و فرهنگی باید در ارتقا سطح سواد رسانه‌ای جامعه همکاری و مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار