عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:

شهدای عرصه فرهنگ و رسانه جریان بزرگ فرهنگی را هدایت می‌کنند

«ایزدخواه» با اشاره به اینکه شهدای عرصه فرهنگ و رسانه دارای نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری هستند، گفت: این شهدا می‌توانند جریان بزرگ فرهنگی را هدایت کنند و قدر این شهدا را باید دانست.
کد خبر: ۴۹۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ - 04December 2021

شهدای عرصه فرهنگ و رسانه جریان بزرگ فرهنگی را هدایت می کنندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «روح‌الله ایزدخواه» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش پلاتویی آسمانی در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا در پی جهاد به درجه رفیع شهادت می‌رسند و در واقع شهادت مهر پایانی موفقیت در عرصه جهاد است.

وی با اشاره به اینکه شهدای عرصه فرهنگ و رسانه دارای نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری هستند، گفت: این شهدا می‌توانند جریان بزرگ فرهنگی را هدایت کنند و قدر این شهدا را باید دانست.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عرصه جهاد تغییر کرده است، ادامه داد: جهاد در عرصه‌های مختلف همچون اقتصادی، فرهنگی و… در جریان است و نیاز به آمادگی برای حضور در این میدان داریم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰ دستگاه فرهنگی در سطح حاکمیتی خاطرنشان کرد: جریان‌سازی ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی رشد نکرده است و در عوض شاهد رشد و گستردگی بروکراسی در زمینه‌های مختلف هستیم.

ایزدخواه اضافه کرد: غربی‌ها توهمات خود را تبدیل به فیلم و محتوا می‌کنند و ما هم از آنها می‌گیریم و دنبال می‌کنیم، ولی به قهرمانان خود نپرداخته و فیلم و آثار متنوع از آنها نساخته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه هالیوود بدون اینکه دفتر و نیروی انسانی در ایران داشته باشد، مخاطبان فراوانی دارد، افزود: مشتری سریال‌های کره‌ای هستیم، ولی خودمان تولیدات لازم را نداریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راهی جز کنار زدن بروکراسی نداریم، ادامه داد: الگوی جهادی قابل تکثیر است و باید در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم.

وی تاکید کرد: باید به جوانان بها داده شود و و همه اقشار در کار جهادی پای کار باشند و از ظرفیت آنها استفاده شود. گروه‌های جهادی کوچک کارای بزرگی را در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهند.

ایزدخواه تصریح کرد: در کشور مناطق مظلوم زیادی داریم، ولی منطقه محروم در کشور نداریم. منطقه‌ای که از منابع مورد نیاز محروم باشد در کشور نداریم و باید منابع برای پیشرفت کشور استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها