مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت مقابله با استکبار در مدیریت افکار و مقابله با امپریالیسم فرهنگی

«ناظر» مقابله با استکبار در مدیریت افکار و مقابله با امپریالیسم فرهنگی را یک ضرورت دانست و گفت: حمایت ویژه از رسانه‌ها و خبرنگاران برای موفقیت در جنگ رسانه‌ای دشمن ضروری است.
کد خبر: ۴۹۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ - 04December 2021

ضرورت مقابله با استکبار در مدیریت افکار و مقابله با امپریالیسم فرهنگیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سید حسین ناظر» مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر امروز در همایش «پلاتو آسمانی» با محوریت سالروز شهدای عرصه رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان صداوسیما و سالروز شهادت شهید احمدی‌جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر، در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) از آن حضرت به‌عنوان خبرنگار واقعه کربلا یاد کرد و اظهار داشت: اگر حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا نبود، «کربلا، در کربلا می‌ماند».

وی حمایت ویژه از رسانه‌ها و خبرنگاران برای موفقیت در جنگ رسانه‌ای دشمن را مورد تأکید قرار داد و گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار یاریگر رسانه‌ها در زمینه قوانین، امکانات و نیروی انسانی باشند تا بتوانند در جنگ نابرابر با رسانه‌های دشمن رقابت کنند.

 مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر مقابله با استکبار در مدیریت افکار و مقابله با امپریالیسم فرهنگی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: شهدای رسانه در این مسیر جان خود را نثار کردند و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار