حجت‌الاسلام ذوالنوری:

حجت‌الاسلام «حیدری» عملکرد درخشانی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشت

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان برای تجزیه کشورمان در کردستان گفت: مرحوم حجت‌الاسلام حیدری عملکرد بسیار درخشانی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشت.
کد خبر: ۴۹۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ - 04December 2021

حجت الاسلام «حیدری» عملکرد درخشانی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشتبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «مجتبی ذوالنوری» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، امشب در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام «نورالدین حیدری زنجانی» در مسجد آل یاسین قم اظهار داشت: «تقوا» توشه‌ای است که در هر عرصه ای، می‌تواند بروز و ظهور داشته باشد.

وی با بیان اینکه انسان‌های باتقوا در بزنگاه‌های حساس اجتماعی و سیاسی، بصیرت و آگاهی خود را نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: مرحوم حیدری زنجانی تا پایان عمر بابرکت خویش، مدافع سرسخت اسلام و انقلاب بود و برای خنثی کردن فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بسیار تلاش می‌کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی افراد سست عنصر که ایمان و اعتقادشان در هر برهه‌ای رنگ عوض می‌کند، اظهار داشت: این عالم مجاهد در برابر برخی رفتار‌های مسؤولان که بوی انحراف از منویات رهبر معظم انقلاب را می‌داد، به شدت موضع می‌گرفت.

وی همچنین نقشه‌های شوم دشمنان برای تجزیه کشورمان پیش از جنگ تحمیلی به ویژه در منطقه کردستان را مورد توجه قرار داد و گفت: مرحوم حیدری زنجانی که به عنوان نماینده امام (ره) در این منطقه حضور داشت، عملکرد بسیار درخشانی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان از خود نشان داد.

ذوالنوری با اشاره به جنایت‌های بسیار وحشیانه ضد انقلاب در منطقه کردستان، تصریح کرد: این عالم ربانی همچون خورشید بر دوست و دشمن می‌تابید و با حسن خلق خود افراد ناآگاه را به سمت انقلاب جذب می‌کرد و ملجأ سنی و شیعه در منطقه بود.

وی در پایان با اشاره به ولایتمداری مرحوم حیدری زنجانی، بر ضرورت الگو گرفتن جوانان از چنین شخصیت‌هایی تأکید کرد و گفت: ایشان همواره نسبت به ناهنجاری‌های فرهنگی در شهر قم و مشکلات معیشتی مردم دغدغه‌های جدی داشت و به مسؤولان تذکر می‌داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها