اختتامیه رویداد ملی، مسابقه بازی موبایلی «خاکِ پاک» در خوزستان

آیین اختتامیه و قرعه کشی رویداد ملی مسابقه بازی موبایلی «خاکِ پاک» به مناسبت شکست حصر سوسنگرد با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز انجام شد.
کد خبر: ۴۹۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ - 05December 2021

اختتامیه رویداد ملی، مسابقه بازی موبایلی «خاکِ پاک» در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آیین اختتامیه و قرعه کشی رویداد ملی مسابقه بازی موبایلی «خاکِ پاک» که به مناسبت شکست حصر سوسنگرد برگزار شده بود، امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز انجام شد.

این رویداد در روز 26 آبان و همزمان با سالروز شکست حصر سوسنگرد آغاز شد و به مدت دو هفته ادامه داشت و با استقبال مخاطبین همراه شد.

این مسابقه با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و واحد فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان خوزستان، با هدف ترویج فرهنگ و مقاومت، جهاد و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از رسانه های داخلی برگزار شد.

در این رویداد ملی سه هزار و 900 نفر شرکت کردند که از این تعداد یک هزار و 506 نفر به بخش مسابقه راه یافتند و به 20 تن نیز به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار