نماینده مردم در مجلس:

گسترش روابط ایران و امارات می‌تواند منشأ تحولات منطقه باشد

عزیزی گفت: گسترش روابط ایران با امارات می‌تواند منشایی برای تحولات منطقه باشد و با توجه به سیاست ایران استفاده از ظرفیت‌های مشترک برای عبور از بحران‌ها می‌تواند راهگشا باشد.
کد خبر: ۴۹۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ - 05December 2021

گسترش روابط ایران و امارات می‌تواند منشا تحولات منطقه باشد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ابراهیم عزیزی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به تصمیم امارات برای اعزام هیئت دیپلماتیک به جمهوری اسلامی در آینده نزدیک، اظهار داشت: سیاست‌های جمهوری اسلامی متکی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشور‌های منطقه برای رسیدن به اهداف مشترک است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در منطقه به‌ویژه همسایگان وجود دارد که اگر هوشمندانه مورد توجه قرار بگیرد می‌تواند نیاز‌های کشور را از طریق منطقه بر آورده کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی از بازگشت کشور‌های منطقه به چارچوب هوشمندانه و عزتمندانه استقبال می‌کند و معتقد است که هم‌پیمانان منطقه در راستای گسترش ارتباطات باید تلاش داشته باشند.

عزیزی تصریح کرد: کشور‌های منطقه می‌توانند علاوه بر رفع نیاز‌های خود می‌توانند نیاز‌های اقتصادی منطقه را تأمین کنند لذا با چنین رویکردی جمهوری اسلامی آماده گسترش روابط با کشور امارات است.

وی گفت: گسترش روابط ایران با امارات می‌تواند منشایی برای تحولات منطقه باشد و با توجه به سیاست جمهوری اسلامی ایران برای استفاده از ظرفیت مشترک جهت عبور از بحران‌های مشترک و با درک مشترک می‌توانیم به مسائل بزرگ و اهداف منطقه‌ای برسیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها