معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

«هنر» بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است

امیر «جعفری» گفت: بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت کار هنری است؛ چون کار‌های هنری اثربخشی بالایی در جامعه داشته و می‌توانند در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار باشند.
کد خبر: ۴۹۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 05December 2021

«هنر» بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم ستاد «کیومرث جعفری» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، امروز (یک‌شنبه) در آیین اختتامیه جشنواره هنر‌های دفاع مقدس که در سالن همایش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه سنگینی در مقابل خون شهدا و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس داریم و باید هرطور شده با کار‌های فرهنگی و هنری، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان و آیندگان منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت کار هنری است؛ چون کار‌های هنری اثربخشی بالایی در جامعه داشته و می‌توانند در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار باشند.

براساس اعلام مسئولین برگزاری جشنواره هنر‌های دفاع مقدس کرمانشاه، ۸۴ اثر در حوزه‌های مستند، هنر‌های نمایشی، تجسمی، کلیپ، نماهنگ و... متقاضی شرکت در جشنواره شده بودند که ۱۷ اثر در مرحله استانی برگزیده شدند و در پایان این مراسم، از صاحبان آثار برگزیده تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار