نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

حرکت‌های جهادی در مقابله با کرونا یک نقطه برجسته است

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: در جریان مقابله با کرونا آنچه به چشم آمد نمایش قدرت ایثارگرانه‌ کادر درمان بود و در کنار این عزیزان آنچه در به‌عنوان یک نقطه برجسته قابل توجه است وجود افرادیاست که به‌صورت جهادی وارد عرصه خدمت‌رسانی شدند.
کد خبر: ۴۹۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ - 05December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی امروز در مراسم آغاز رزمایش سلامت‌ زیستی خراسان رضوی که با هدف لکه‌گیری واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای پیدا شده‌اند و می‌گویند در برابر تهاجم کرونا کاری نکنیم و حالت دفاعی هم نداشته باشیم که البته این افراد حتی یک طرح نیز برای مقابل با کرونا معرفی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه این حرکت نابخردانه و غیر معقولانه مخالفت با واکسن به بعضی عزیزان نخبه در عرصه‌های مختلف از استاد دانشگاه تا روحانی هم نفوذ کرده است و  احساس خطر می‌کنیم که دست‌هایی از دشمن می‌خواهند مردم و جامعه مبتلا را کنند و در این مسیر عده‌ای ناآگاه را تحریک می‌کنند تا سلامت و عافیت جامعه را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مقابل این ویروس نابکار که حمله کرده است نباید انفعالی برخورد کنیم. کسانی که دارای نفوذ اجتماعی هستند از این ظرفیت برای انجام واکسیناسیون استفاده کنند. اکنون همه الزامات کار مهیا است و خدمات نیز به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

علم‌الهدی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی خود در عرصه واکسیناسیون پیشقدم بودند. دولت هم قوی و مردانه وارد میدان شده و واکسیناسیون را توسعه داده است و شیوع و فراگیری کم شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در جریان مقابله با کرونا آنچه به چشم آمد نمایش قدرت فداکارانه و ایثارگرانه‌ای بود که کادر پزشکی انجام دادند. در کنار این عزیزان آنچه در کشور ما به‌عنوان یک نقطه برجسته قابل توجه است و در سایر جوامع کم نظیر بود این است که افرادی به صورت جهادی در عرصه خدمت وارد شدند که وظیفه اجتماعی و رسمی در این مسیر نداشتند و تنها به خاطر اعتقاد به خدا، معاد، اندیشه جهادی و انقلابی در عرصه خدمت‌رسانی وارد این عرصه شدند.

وی در ادامه به فراررسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اشاره کرد و بیان داشت: در مقام نمایش چهره زن در اسلام، حضرت زینب (س) به‌عنوان یک زن بی‌نظیر ظهور و بروز کرده و استکبارستیزی، غیرتمندی، شهامت و شجاعت آن حضرت بی‌نظیر است.

علم‌الهدی افزود: حضرت زینب (س) خدمات خود را در دل مبارزه انجام دادند لذا شخصیت آن حضرت به‌عنوان الگو مطرح است که این نکته از زندگی ایشان برای نظام و جامعه درس‌آموز است این است و باید از این الگو به‌عنوان نمونه کامل در انجام وظایف خود سرمشق بگیریم و کوتاهی نکنیم.

وی ابراز داشت: مکاتب دیگر که خود را مدافع حقوق زن می‌دانند نتوانستند مانند حضرت زینب (س) الگوی مناسبی به بشریت ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار