نماینده ولی فقیه در گیلان:

حضور در محضر خانواده شهدا برای مسئولان و مردم روحیه دهنده است

آیت‌الله «رسول فلاحتی» به منظور تکریم خانواده‌های معظم ایثارگر با خانواده شهید حجت‌الاسلام «مسلم قلی‌پور گیلانی» از شهدای منا در شهرستان «رشت»، شهید «فرزاد عابدی راد» و حجت‌الاسلام «مهدی صادقی» از جانبازان دوران دفاع مقدس در شهرستان «خمام» دیدار کرد.
کد خبر: ۴۹۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ - 05December 2021

حضور در محضر خانواده شهدا برای مسئولان و مردم روحیه دهنده است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان در سلسله دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران امروز در منزل خانواده‌های شهید حجت‌الاسلام «مسلم قلی‌پور گیلانی» از شهدای منا در شهرستان «رشت»، شهید «فرزاد عابدی‌راد» و حجت الاسلام «مهدی صادقی» از جانبازان دوران دفاع مقدس در شهرستان «خمام» حضور یافت و به صورت چهره به چهره با آن‌ها گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران موجب روحیه گرفتن آحاد جامعه به ویژه مسئولان می‌شود اظهار داشت: حمایت از فداکاران نظام دینی وظیفه تمام مردم و مسئولان است. توجه به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران بر همه مسئولان و آحاد جامعه لازم است و وظیفه داریم خدمت این خانواده‌های عزیز حضور پیدا کنیم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا افتخار جامعه اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: جانبازان از ذخایر انقلاب محسوب می‌شوند ضمن اینکه حضور در محضر خانواده شهدا برای مسئولان و مردم روحیه دهنده است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نزد رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: امروز حفظ و ادامه مسیر جهاد و تحمل مشکلات دو رسالت بزرگ خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

امام جمعه رشت با تاکید براینکه اکنون «جهاد تبیینی» بر همه ما لازم است، متذکر شد: دشمن با تمام ابزار‌های تبلیغاتی خود علیه نظام اسلامی مقابله می‌کند و جهاد تبیینی راهکار مبارزه با آن است.

حجت‌الاسلام «مسلم قلی پور گیلانی» سال ۱۳۹۴ در حادثه منا به درجه شهادت نائل آمد.

«فرزاد عابدی راد» یکم شهریور ۱۳۵۰، در شهرستان «خمام» به دنیا آمد. پدرش «قربانعلی» معلم بود و مادرش «فاطمه» نام داشت. تاپایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. هجدهم اسفند ۱۳۶۶ در سد دزفول بر اثر واژگون شدن قایق به شهادت رسید. اثری از پیکرش به دست نیامد.

حجت الاسلام «مهدی صادقی» سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه از ناحیه چشم، فک، صورت و پا به درجه جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار