رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک کرج خبر داد؛

ایجاد 700 فرصت شغلی محله‌محور در کرج با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج

«طاهری» از ایجاد 700 فرصت شغلی محله‌محور در کرج با استمداد از ظرفیت بسیج محلات در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ - 06December 2021

ایجاد 700 فرصت شغلی محله‌محور در کرج با بهره‌گیری از ظرفیت بسیجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «عبدالله طاهری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک کرج امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از ایجاد 700 فرصت شغلی محله محور در کرج با استمداد از ظرفیت بسیج محلات در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: اولویت کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار است که علاوه بر مهارت‌افزایی و توانمندی آن‌ها با ارائه تسهیلات، ایجاد کارگاه‌های محلی را نیز در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

وی تعامل بسیج سازندگی و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد امام خمینی (ه) را در ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه بسیار پیش برنده دانست و مطرح کرد: به برکت فعالیت بسیجیان جهادگر، در زمان فراگیری بیماری کرونا خدمات مطلوب و بی‌شماری را در زمینه‌های درمانی، اشتغال‌زایی، مشاوره‌ای و محرومیت‌زدایی به شهروندان کرجی ارائه داده‌ایم. این همکاری در آینده نیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم انسانی بسیج و مراکز نیکوکاری محلات افزایش خواهد یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک کرج از اختصاص بسته تشویقی به افرادی که در طی یک سال گذشته موفق به اشتغال‌زایی یا اشتغال به کار شده‌اند، خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به سمت هوشمند سازی ارائه خدمات گام برداشته و در این راستا سامانه امداد هوشمند و کارآمد «سها» از آذرماه آغاز به کار کرده است. در این سامانه، اطلاعات مددجویان به‌روز عرضه می‌شود و به همین واسطه خواهیم توانست خدمات تخصصی و متنوع را با کیفیت و سرعت بهتر به مددجویان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار