در ادامه مبارزه با بقایای داعش؛

«حشدالشعبی» عراق در جنوب «سامرا» عملیات انجام داد

نیرو‌های «حشدالشعبی» عراق به منظور پاکسازی برخی مناطق در محور جنوبی «سامرا» عملیات گسترده‌ای را در این محور انجام دادند.
کد خبر: ۴۹۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ - 06December 2021

«حشد شعبی» عراق در جنوب «سامرا» عملیات انجام دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از بغداد الیوم، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی نیرو‌های مقاومتی «حشدالشعبی» عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیرو‌های حشدالشعبی عملیات جدیدی را علیه بقایای تکفیری‌ها انجام دادند.

نیرو‌های حشدالشعبی عراق به منظور پاکسازی برخی مناطق در محور جنوبی «سامرا» عملیات گسترده‌ای را در این محور ترتیب دادند. سازمان حشدالشعبی این عملیات را موفقیت‌آمیز توصیف کرد.

چندی پیش نیز نیرو‌های ارتش و حشدالشعبی عراق عملیات مشترک را علیه بقایای تکفیری‌ها کلید زدند. ارتش و حشدالشعبی عراق عملیات مذکور را در منطقه «جبال مکحول» واقع در استان صلاح‌الدین آغاز کرده‌اند.

رسانه‌های عراقی اعلام کردند که جنگنده‌های ارتش عراق نیز عملیات نیرو‌های این کشور علیه بقایای داعش در صلاح‌الدین را پوشش دادند. این در حالی است که نیرو‌های حشدالشعبی طی هفته‌های اخیر چندین عملیات ضد تروریستی را به منظور پاکسازی نقاط مختلف صلاح‌الدین، در این استان انجام دادند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار