مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مدیر انقلابی باید عمل و رفتارش نیز انقلابی باشد

حجت‌الاسلام «سرایی» گفت: مدیریت انقلابی فقط با حرف نمی‌شود و فردی مدیر انقلابی است که عمل و رفتار او نیز انقلابی باشد.
کد خبر: ۴۹۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ - 06December 2021

فردی مدیر انقلابی است که عمل و رفتار او نیز انقلابی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه «عاشورا» استان آذربایجان شرقی، امروز (دوشنبه) در جمع پیشکسوتان سپاه عاشورا، با اشاره به مشکلات عدیده مردم و سختی‌های معیشتی، یکی از دلایل مهم و اصلی فاصله بین مردم و مسئولان را شعارگرایی و نبود مدیریت‌های صحیح دانست.

وی افزود: فاصله میان مردم و مسئولان باعث ضربات جبران‌ناپذیر به انقلاب و نظام اسلامی می‌شود که سلب اعتماد عمومی نسبت به حکومت، از نتایج آن است.

حجت‌الاسلام سرایی عنوان کرد: باید توجه داشت که با مدیریت جهادی می‌توان مشکلات کشور را حل کرد و این نوع مدیریت با حرف و شعار ممکن نیست؛ چون مدیریت انقلابی فقط با حرف نمی‌شود و فردی مدیر انقلابی است که عمل و رفتار او نیز انقلابی باشد.

وی یکی دیگر از شاخص‌های انقلابی‌گری را داشتن روحیه مطالبه‌گری دانست و اضافه کرد: متاسفانه عده‌ای برای حفظ منافع جناحی و فردی نه‌تنها مطالبه‌گر نیستند؛ بلکه محافظه کاری نیز می‌کنند که چنین رویه‌هایی به ضرر کشور تمام خواهد شد.

حجت‌الاسلام سرایی محافظه‌کاری را آفت و آسیب جدی انقلابی‌گری بیان کرد و گفت: این مشخصه مغایرت کامل با انقلابی‌گری دارد و فرد انقلابی نباید به هیچ‌عنوان محافظه کاری در پیش گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار