دفتر اداره‌ حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان فردوس افتتاح شد

دفتر اداره‌ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فردوس امروز افتتاح شد.
کد خبر: ۴۹۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ - 06December 2021

طززبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، دفتر نمایندگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با حضور فرماندار فردوس، امام جمعه فردوس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان فردوس افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در این مراسم، اظهار داشت: با تأسیس دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان فردوس علاوه بر تأثیرات فرهنگی می‌توان به خوبی ارزش‌های دوران دفاع مقدس و رشادت ۲۰۰ شهید شهرستان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به عموم مردم معرفی کرد .

وی با اشاره به اهمیت تشکیل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تمامی شهرستان‌ها، بیان داشت: در بسیاری از شهرها نمایندگی دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس راه‌اندازی شده که امورات فرهنگی مرتبط با شهدا، ایثارگران و دفاع مقدس را مورد پیگیری قرار می‌دهند .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد: دفاع مقدس را با نگاه دولتی نمی‌توان پیش برد و باید با جلب مشارکتی عموم مردم و ترویج این فرهنگ و تشویق مردم، آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ کرد.

فلاحی گفت: با همت مجموعه شهرستان و حمایت از نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌توان با برپایی گردهمایی‌ها و نشست‌های متعدد میان رزمندگان و یادگاران آن دوران، آثار و فرهنگ به جا مانده از دفاع مقدس، این فرهنگ را به عموم مردم به ویژه نسل جوان و همچنین نسل‌های بعد منتقل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار