مسئول دفتر اداره حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان فردوس:

موضوع جهاد و شهادت نباید مورد غفلت قرار بگیرد

«جوان» گفت: مسئولان باید با وفاق، همدلی و تعامل، نباید اجازه دهند که موضوع جهاد و شهادت مورد غفلت قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۹۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ - 06December 2021

موضوع جهاد و شهادت نباید مورد غفلت قرار بگیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمد‌علی جوان» مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فردوس در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در شهرستان فردوس، اظهار داشت: همه اقشار مردم خواستار ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند .

وی گفت: مردم در خصوص ایثار و شهادت توجه ویژه‌ای به شهدا دارند، حتی نسل امروز به خوبی از شهدا یاد می‌کنند و این نشان از اعتقاد مردم به شان و مقام شهید و شهادت است.

مسئول دفتر اداره حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان فردوس با اشاره به اینکه در شهرستان فردوس ظرفیت‌های بسیار مناسبی در نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس وجود دارد، عنوان کرد: شهرستان فردوس با تعداد فراوان شهیدانی که تقدیم نظام کرده آثار به جا مانده زیادی دارد که می‌تواند منشأ خیر و برکات فراوانی برای همگان و نسل‌های آینده باشد.

جوان یکی از نقاط قوت نظام را پیوند ناگسستنی مردم با شهدا ذکر و تصریح کرد: مسئولان باید با وفاق، همدلی و تعامل، نباید اجازه دهند که موضوع جهاد و شهادت مورد غفلت قرار بگیرد.

وی گفت: همان گونه که در دفاع مقدس، مردم ما با تمام توان خود حضور پیدا کردند اکنون نیز باید در عرصه حفظ و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به میدان بیایند و نگذارند دشمن به هدف خود برسد.

مسئول دفتر اداره حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان فردوس خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فردوس، سرآغاز حرکتی جامع در مستندسازی و معرفی آثار شهدا و ایثارگران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار