مدیر تشکل مردم نهاد شهدای چوار ۶۵:

روز شهدای ورزشکار باید در تاریخ کشورمان ثبت شود

هاشم‌بیگی با بیان اینکه ۶ هزار شهید ورزشکار در کشور داریم، گفت: از مسئولین درخواست داریم روز بمباران زمین فوتبال چوار به عنوان روز شهدای ورزشکار در تقویم کشورمان ثبت شود.
کد خبر: ۴۹۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ - 07December 2021

روز شهدای ورزشکار باید در تاریخ کشورمان ثبت شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الله هاشم‌بیگی مدیر تشکل مردمی شهدای چوار ۶۵، در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اینکه باید موضوع بمباران زمین فوتبال چوار جهانی شود، اظهار داشت: از سال‌ها قبل برخی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان به عنوان سفیر شهدای چوار در کنار ما فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تا سال ۱۳۸۸ به دلیل بن‌بست‌های رسانه‌ای که وجود دارد بمباران چوار در حال فراموشی بود، گفت: با حضور پیشکسوتان فوتبال ایران و اقدامات رسانه‌ای که صورت گرفت توانستیم این موضوع را دوباره زنده کنیم و یاد و خاطره شهدای چوار را زنده نگهداریم.

مدیر تشکل مردمی شهدای چوار ۶۵ افزود: در دیدار با رئیس فدارسیون فوتبال جهان بمباران زمین فوتبال چوار برای او توضیح داده شد و او این موضوع را در تاریخ بی نظیر دانست.

هاشم‌بیگی با بیان اینکه شش هزار شهید ورزشکار در کشور داریم، گفت: از مسئولین درخواست داریم روز بمباران زمین فوتبال چوار به عنوان روز شهدای ورزشکار در تقویم کشورمان ثبت شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها