دیدار دبیر جشنواره ملی فانوس با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی+ تصاویر

«محدثی‌خراسانی» در دیدار با سردار «یوسفعلی‌زاده» آمادگی استان خراسان رضوی را در میزبانی از پنجمین جشنواره ملی فانوس خوب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۴۹۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ - 07December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «مصطفی محدثی‌خراسانی» دبیر پنجمین جشنواره ملی فانوس با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی با سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی دیدار کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار با بیان اینکه از ظرفیت صداوسیما برای پوشش رسانه‌ای جشنواره ملی فانوس استفاده خواهد شد، اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیرکل صداوسیمای استان به‌منظور بارورسازی این رویداد فرهنگی کار رسانه‌ای قوی صورت خواهد گرفت.

وی بیان داشت: بحمدالله آمادگی‌های ستادی، اجرایی و پشتیبانی از طریق اداره‌کل حفظ آثار با دستگاه‌ها و ساختارهای اجرایی و استانی صورت گرفته تا اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس به‌خوبی برگزار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بابیان اینکه برای برگزاری باشکوه مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، گفت: امیدواریم با تبادل اطلاعات در خصوص آخرین اقدامات و هماهنگی‌های صورت گرفته در خصوص برگزاری این مراسم به‌صورت نوبه‌ای بتوانیم به شایستگی میزبان هنرمندان در این جشنواره باشیم.

محدثی نیز در این دیدار ابراز داشت: پنجمین جشنواره ملی فانوس به‌عنوان یک رویداد فرهنگی کار بزرگی است که استان خراسان رضوی میزبانی آن را بر عهده دارد و استان نیز برای هر چه‌بهتر برگزار شدن این مراسم آمادگی‌های لازم را کسب کرده است.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی و هم‌افزایی بتوانیم این رویداد فرهنگی را به نحو شایسته‌ای رقم بزنیم تا از این طریق قدردان تلاش‌های صورت گرفته باشیم.

در این نشست طباطبایی، قلی‌زاده، عارفی و فرهنگ‌نژاد از اعضای ستاد اجرایی پنجمین جشنواره ملی فانوس گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اجرایی، پشتیبانی و دبیرخانه‌ای این جشنواره ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار