جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

هرکسی که قلب او برای نظام و انقلاب می‌تپد، بسیجی است

سردار «مقواساز» با بیان اینکه محدود کردن بسیج اشتباه است، گفت: بسیج یعنی همه، هرکسی که قلب او برای نظام و انقلاب می‌تپد، بسیجی است.
کد خبر: ۴۹۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 07December 2021

هرکسی که قلب او برای نظام و انقلاب می‌تپد، بسیجی استبه گزارش دفاع‌‎پرس از اصفهان، سردار «علی مقواساز» جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، در آیین رونمایی از محصولات ایده‌محور نوین پژوهشکده شهید شهریاری دانشگاه اصفهان، اظهار داشت: قدرت نظامی کشور بسیار جلوتر از چیزی هست که شاهدیم و دلیل آن ۲ مورد است؛ جوانانی که در داخل کشور درس خوانده‌اند و جوانانی که جهادی کار می‌کنند؛ تفاوت آن‌ها با دیگران این است که خود را باور کرده‌اند.

سردار مقواساز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: در کشور جوانان قوی داریم، اما دشمن می‌خواهد آنان انگیزه نداشته باشند.

وی با اشاره به سه اقدام مهم بسیج دانشجویی، تصریح کرد: اولین موضوع کرونا بود که بسیج دانشجویی استان اصفهان در این موضوع بی‌نظیر عمل کرد. موضوع بعدی کمک مؤمنانه و دیگری نیز تشویق مردم به حضور و مشارکت در انتخابات بود.

جانشین سپاه استان اصفهان با بیان اینکه محدود کردن بسیج اشتباه است، گفت: بسیج یعنی همه، هرکسی که قلب او برای نظام و انقلاب می‌تپد، بسیجی است؛ همه دانشجویان بسیجی، قوی و با اراده هستند و اگر اساتید و مسئولان از دانشجویان حمایت کنند، آن‌ها می‌توانند مسیر کشور را پیش ببرند.

وی ادامه داد: دانشجویان اصفهان همه از خط شهیدان حاج «احمد کاظمی»، حاج «حسین خرازی» و حاج «قاسم سلیمانی» هستند و نیاز است که در این مسیر قوی شویم.

جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان بیان داشت: مشکلی که وجود دارد این است که برخی افراد هنوز مبارزه را قبول نکرده و منکر آن می‌شوند، اما کشورمان با مبارزه زنده است؛ همه قدرت‌ها دنبال این هستند که قدرت کشورمان رشد نکند؛ اما اگر دانشجویان حس کنند که مبارزه وجود دارد و پای آن بایستند، کشور رشد زیادی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است همه، جوانان را باور و حمایت کنیم و بدانیم جوان است که می‌تواند کشور را به بالاترین نقاط ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار