نشست تخصصی کارشناسان اشتغال بنیاد شهرستان‌های تهران با تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد

نشست آموزشی تخصصی دو روزه کارشناسان اشتغال بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۹۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ - 07December 2021

نشست تخصصی کارشناسان اشتغال بنیاد شهرستان‌های تهران با تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان دادبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی در دومین روز از نشست آموزشی تخصصی کارشناسان اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران که در سالن شهدای ترور برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در ده سال متوالی با نامگذاری عمدتاً از جنس اقتصادی، اهمیت این موضوع بیش از بیش نشان دهنده آن است که کشور و سیاست‌های کلان آن باید به سمت و سویی حرکت کند که چرخ‌های اقتصادی با قدرت بیشتری به حرکت در بیاید.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران بر لزوم حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان ایثارگر تأکید کرد و ادامه داد: در حوزه ایثارگری، خوشبختانه ما ایثارگران کار آفرین خوش فکر و تلاشگری داریم که در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات تولیدی و سایر حوزه‌ها در حال تلاش هستند و حمایت‌های همه جانبه از این عزیزان ضمن تسهیل و ایجاد حمایت از تولید، منجر به ایجاد اشتغال می‌گردد.

مرتضوی تصریح کرد: امروز کار آفرینان شاهد و ایثارگر در شهرستان‌های استان تهران با روحیه جهادی و ایثارگری در جبهه‌های تولید، در حال تلاش هستند و ما وظیفه داریم با تمام توان از کار آفرینان فعال در تولید و طرح‌های نو‌آورانه حمایت کرده و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اشتغال جامعه شریف ایثارگری از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران نیز در این نشست با تأکید بر اینکه باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توجه بیشتری داشته باشیم گفت: ما قوانین بسیار خوبی در حوزه شهدا و ایثارگران داریم که باید از تمتم ظرفیت‌ها در راستای تحقق آن استفاده کنیم.

گفتنی است نشست آموزشی تخصصی۲روزه کارشناسان اشتغال بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران که به همت اداره اشتغال و با هدف افزایش سطح ارائه خدمات اشتغال و کارآفرینی به ایثارگران برگزارشد، عصر امروز با تجلیل از برترین‌های این حوزه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار