مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

ترویج سیره اخلاقی شهدا، زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

مرتضوی گفت: خودسازی، ترویج سیره اخلاقی شهدا و دستیابی به تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میسّر می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ - 04December 2021

ترویج سیره اخلاقی شهدا، زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با همراهی امیرفولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با حضور در منزل شهید جاویدالاثر «موسی محمدنیا» از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داشت: جامعه و نسل امروز نیازمند الگو‌های واقعی، ملموس و غرور آفرین در زندگی خود هستند و معرفی شهدا بعنوان الگوی تمام عیار از مهمترین عوامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: خودسازی، ترویج سیره اخلاقی شهدا و دستیابی به تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میسّر می‌شود.

مرتضوی با بیان اینکه برای شناخت آرمان‌های شهدا باید تکریم خانواده‌های شهدا و ترویج سبک زندگی شهیدان را با اولویت دنبال کنیم، خاطرنشان کرد: حضور در محافل شهدا باید با شناخت قلبی باشد و امروز به برکت فرهنگ ایثار و شهادت کارنامه قابل قبولی در بخش سلامت داریم و شهدای مدافع سلامت گواه این موضوع هستند که با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت در این مسیر گام برداشتند.

وی ادامه داد: رزمندگان و شهدای والا مقام با ارائه سبک زندگی متأثر از مکتب حسینی (ع) بالاترین خدمت را به جامعه اسلامی ارائه کردند و از عزیزترین و بالاترین موهبت الهی یعنی جان خود، دست شسته و آن را آگاهانه تقدیم به اسلام کردند.

امیرفولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش نیز در این دیدار با تأکید بر حفظ یاد و نام شهیدان، گفت: پدران و مادران شهدا ذخیره‌های فاخر این کشور هستند و تکریم این عزیزان وظیفه همه ما است. خدمت به خانواده شهدا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به پدران و مادران شهیدان خدمتی را ارائه می‌کند، در پیشگاه الهی دارای اجری عظیم خواهد بود.

شهید جاویدالاثر «موسی محمدنیا» سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها