جانشین فرمانده نداجا:

نیروی دریایی ابزار نظام اسلامی برای اعمال قدرت در دریاست

امیر دریادار کاویانی نیروی دریایی ارتش را به‌عنوان ابزار نظام اسلامی برای اعمال قدرت در دریا دانست و گفت: تحت تدابیر فرمانده معظم کل قوا به دنبال منافع مشروع خود در دریا هستیم.
کد خبر: ۴۹۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ - 08December 2021

نیروی دریایی ابزار نظام اسلامی برای اعمال قدرت در دریاستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در شورای عالی بهداشت و سلامت این نیرو (طرح امام رضا (ع)) که با حضور فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی مستقر در هرمزگان برگزار شد، حضور در دریا‌ها را در ادبیات راهبردی از ابراز مهم قدرت‌آفرینی دانست و اظهار داشت: کشور‌های غربی با مطالعات دریایی موجبات لشکرکشی و حضور در منطقه غرب آسیا برای چپاول اموال مردم را فراهم آوردند.

وی افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش به‌عنوان دست بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در محافظت از منافع ملت ایران در دریا‌های آزاد و باز نگهداشتن خطوط مواصلاتی کشتیرانی ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: امروز غربی‌ها خود را در مقابل ایرانِ با فرهنگ و نگاه انقلاب اسلامی می‌بینند که ظرفیت این را دارد که مردم کشور‌های مسلمان و مظلوم را در مقابل جهان استکبار به حرکت درآورد.

وی از نیروی دریایی ارتش به‌عنوان ابزار نظام اسلامی برای اعمال قدرت در دریا یاد و تصریح کرد: کشور‌هایی نوظهور در عرصه دریا همچون ایران و چین، نشان دادند که در هم شکننده قدرت دریایی آمریکا هستند و ما تحت تدابیر فرمانده معظم کل قوا به دنبال منافع مشروع خود در دریا هستیم.

دریادار کاویانی خطاب به فرماندهان نداجا مستقر در هرمزگان گفت: به آموزش‌ها توجه کنید؛ چرا که آموزش‌ها در مواجهه با بحران‌ها به انسان توان مقابله می‌دهد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها