رئیس شورای سیاسی «نجباء» عراق:

سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای فعال‌سازی تروریسم تلاش می‌کنند

شیخ علی الأسدی از تلاش سرویس‌های اطلاعاتی منطقه‌ای و بین‌المللی برای فعال‌سازی تروریسم در خاک کشورش خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ - 08December 2021

سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای فعال‌سازی تروریسم تلاش می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الفرات نیوز، «شیخ علی الأسدی» رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق به انفجار تروریستی روز گذشته در استان بصره واکنش نشان داد.

وی با اشاره به انفجار مذکور طی روز گذشته، اظهار داشت: انفجار بصره وجود شکاف‌های اطلاعاتی در کشور را نشان داد. همانگونه که پیشتر گفته بودیم، بار دیگر تاکید می‌کنیم که سرویس‌های اطلاعاتی بین‌المللی و منطقه‌ای درصدد فعال‌سازی تروریسم هستند.

رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ادامه سخنان خود در این زمینه یادآور شد: اینگونه اتفاقات همواره در آستانه فرارسیدن موعد خروج اشغالگران آمریکایی از عراق رخ می‌دهد.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها برای باقی‌ماندن در عراق، مبارزه با داعش را بهانه می‌کنند؛ افزود: داعش در مقابل دیدگان آمریکایی‌ها جولان می‌دهد. مبارزه با داعش توسط آمریکا یک دروغ بزرگ است.

پیش از این، «سعد المطلبی» عضو ائتلاف «دولت قانون» عراق سخنانی را در خصوص حوادث تروریستی اخیر در این کشور و ارتباط آن‌ها با نزدیک شدن زمان خروج نظامیان آمریکایی از خاک عراق، مطرح کرد.

المطلبی در این زمینه گفت: نگرانی‌ها درباره وقوع اقدامات تروریستی در بغداد افزایش یافته است. با نزدیک شدن به زمان خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق احتمال افزایش موج اقدامات تروریستی وجود دارد.

این شخصیت عراقی اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا از حوادث تروریستی اخیر برای طولانی‌تر کردن حضور نظامی خود در این کشور بهره برداری خواهد کرد. در واقع، آمریکایی‌ها به بهانه وخامت اوضاع امنیتی در عراق تلاش خواهند کرد تا مدت زمان بیشتری را در خاک این کشور باقی بمانند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها