نماینده ولی فقیه در مازندران:

انجام کار فرهنگی تحول آفرین در زندان‌ها ضروری است

«محمدی لائینی» انجام کار فرهنگی را که در زندان‌ها ایجاد تحول می‌کند، ضروری دانست.
کد خبر: ۴۹۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ - 08December 2021

انجام کار فرهنگی در زندان‌ها ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در مراسم اهدای ۱۰ سری جهیزیه به دختران نوعروس زندانیان نیازمند که به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) در بابل برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از ابراز همدردی و احساس مسئولیت مسئولین در برگزاری این مراسم اظهار داشت: حمایت از زندانیان بسیار ارزشمند است و از مسئولینی که به زندانیان خدمات فرهنگی ارائه می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

محمدی لائینی انجام کار فرهنگی را در زندان‌ها لازم دانست و افزود: کار فرهنگی از انسان شرور، کارآفرین می‌سازد و این تحولات بسیار خوب است.

وی افزود: این اخبار باید به زندانیان برسد و رحمت و محبت جامعه را احساس کنند و بدانند که آغوش رحمت جامعه به روی آن‌ها گشوده است و این امر، سازنده است و باید زمینه‌هایی ایجاد شود که بعد از آزادی هم لطف جامعه شامل حال آن‌ها بشود و این مهر و محبت‌ها ادامه داشته باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه یک مقام قضایی در مقام قضاوت، هر دو روی سکه را ببیند و حق و عدالت را رعایت بکند، بیان داشت: یک مقام قضایی باید منهای این کرسی در موقعیت دیگر، لطف و مرحمت و انسانیت و دستگیری داشته باشد که در انجام یک حکم قضایی نشانه مهارت بوده و عادلانه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین ارائه خدمات انسانی و پیگیری خدمات انسانی را رافت دانست و تصریح کرد: جمع کردن بین عدالت و رافت یک مهارت بسیار بالایی را می‌خواهد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه نهاد‌های حمایتی و خیرین در شرایط کرونایی به دانش آموزان نیازمند کمک داشتند، خاطرنشان کرد: در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شد و کار فرهنگی و سواد رسانه‌ای و بصیرت رسانه‌ای نیازمند آموزش است و در غیر این صورت، خطراتش بالاست و همه خدمات باید پیوست فرهنگی و عدالت داشته باشند.

وی بیان کرد: جامعه شناسی و جامعه نگری و انجام کار‌های فرهنگی از سوی دستگاه‌های فرهنگی به همت ویژه مسئولین نیازمند است.

انتهلی پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار