فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک:

یادواره‌های شهدا باید در مدارس برگزار شود

سرهنگ «ترکی» گفت: برگزاری بزرگداشت شهدا، اجر شهادت دارد و یادواره‌های شهدا باید در مدارس برگزار شود تا دانش‌آموزان بدانند ما چه جوانان ارزشمندی را در راه انقلاب اسلامی فدا کردیم.
کد خبر: ۴۹۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ - 09December 2021

برگزاری بزرگداشت شهدا اجر شهدا را دارد/ خبر را طبق اصول خبری تنظیم کنید/به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، یادواره شهید مدافع امنیت «عباس کوهی»، همزمان با سالروز تولد این شهید والامقام با حضور خانواده شهید، جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان، در مدرسه دخترانه «کوثر» شهر «خور» برگزار شد.

سرهنگ «حسن ترکی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع وطن، با بیان اینکه شهدا امروز انقلاب اسلامی را نگه داشته‌اند، اظهار داشت: امروز اگر انقلاب اسلامی به ۴۳ سالگی خود رسیده است، به خون شهداست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک، با اشاره به وصیت و سفارش شهدا مبنی بر حضور در جبهه برای دفاع از اسلام و ولایت فقیه، اضافه کرد: امروز اگر قرار است که به‌معنای واقعی از شهیدان تجلیل کنیم، بهترین کار ایجاد پیوند و ارتباط مستحکم با راه و رسم آنان است.

وی ادامه داد: امروز شهدا ناظر بر ما هستند و ما اگر کوچک‌ترین خطایی در دفاع از انقلاب اسلامی و راه مقدس شهدا داشته باشیم، باید پاسخگوی شهدا باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک خاطرنشان کرد: برگزاری بزرگداشت شهدا، اجر شهادت دارد و یادواره‌های شهدا باید در مدارس برگزار شود تا دانش‌آموزان بدانند ما چه جوانان ارزشمندی را در راه انقلاب اسلامی فدا کردیم.

اجرای گروه سرود توسط دانش‌آموزان مدرسه «کوثر»، قرائت وصیت‌نامه و تجلیل از خانواده شهید «عباس کوهی»، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

«عباس کوهی» متولد شانزدهم آذر سال ۱۳۶۸، به‌عنوان پاسدار در ۲۴ بهمن سال ۱۳۹۷ در سن ۲۹ سالگی در حمله تروریستی جاده خاش زاهدان، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «عباس کوهی»

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد.

در مجالس مذهبی و مراسم های سوگواری حضرت اباعبدالله و ائمه اطهار (ع) شرکت فعال نموده و خود چنین مجالسی را برپا نمائید.

در نمازهای جمعه و جماعت حضور فعال داشته باشید و مجالس دعا به‌ویژه دعای کمیل و زیارت عاشورا را شرکت فرموده و برگزار نمائید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها