فرمانده سپاه استان کرمان:

منش شهید سلیمانی برای ورزشکاران الگوسازی شود

«معروفی» با اشاره به ترویج الگوی عملی شهدا در حوزه ورزش گفت: رفتار و منش شهید سلیمانی برای ورزشکاران الگوسازی و نهادینه شود.
کد خبر: ۴۹۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ - 08December 2021

منش شهید سلیمانی برای ورزشکاران الگوسازی شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی استان با وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: حوزه هنر و ورزش یکی از راه‌هایی است که می‌توانیم مکتب شهید سلیمانی که همان مکتب اهل‌بیت (ع)، مکتب عاشورا و مکتب امامین انقلاب را در جامعه جاری و ساری کنیم که جذابیتی خاصی برخوردار است.

وی با تأکید بر ترویج الگوی عملی شهدا در حوزه ورزش بیان کرد: ظرفیت‌های زیادی در این حوزه وجود دارد و بسیج ورزشکاران نباید در این حوزه به صورت کلیشه‌ای عمل کند. همه ما باید مراقبت کنیم و اجازه ندهیم نام این شهید بزرگوار تبدیل به یک ابزار و یک برند شود و باید هدفمان این باشد که در حوزه ورزش، رفتار و منش شهید حاج قاسم را برای ورزشکاران، الگو سازی و نهادینه کنیم.

سردار معروفی با بیان اینکه برای برگزاری شایسته دومین سالگرد شهادت حاج قاسم باید همه دستگاه‌ها همکاری داشته باشند، تصریح کرد: علاوه بر حوزه ورزش که برنامه‌ریزی‌های خوبی داشته، رسانه هم باید پای کار باشد؛ چراکه اگر شما به عنوان حوزه ورزش به نحو احسن کار را خوب پیش ببرید ولی رسانه نباشد، انگار که هیچ کاری انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه کرمان قله و سرچشمه مکتب شهید سلیمانی و شهر حاج قاسم است، بیان کرد: تلاش داریم امسال تمام برنامه‌های سالگرد حاج قاسم را مردمی کنیم. در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حوزه ورزش بایستی به قدری این کار خوب و آبرومندانه باشد که محرک کشور شوید و بدین ترتیب الگویی دهید تا سایر استان‌ها هم به تبعیت از شما این کار را انجام و ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار