رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس تأکید کرد؛

ضرورت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خوزستان

سردار «ستوده» تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خوزستان در اهواز را یک ضرورت دانست و گفت: تکمیل این پروژه بزرگ به همت عمومی در استان نیاز دارد.
کد خبر: ۴۹۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ - 09December 2021

خوزستان گل سرسبد گلستان حماسه و ایثار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سید حسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، خدمت در حوزه دفاع مقدس را افتخار دانست و اظهار داشت: باید در طول خدمت خود در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آثار و خدمات شایسته‌ای از خودمان برجای بگذاریم.

وی خوزستان را گل سرسبد گلستان حماسه و ایثار دانست و افزود: همه هموطنان در سراسر کشور باید از داشته‌های دفاع مقدس در خوزستان بهره ببرند و مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس این استان می‌توانند بهترین مکان برای معرفی ظرفیت‌های معنوی و ارزشی این خطه باشند.

سردار «ستوده» تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خوزستان در اهواز را یک ضرورت دانست و گفت: این پروژه بزرگ به همت عمومی در استان نیاز دارد و امید می‌رود که همه ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی و اداری خوزستان بسیج شوند تا این مرکز فرهنگی افتتاح و در اختیار نسل جوان استان و کشور قرار گیرد.

سردار «مرادحاجتی» نیز در این دیدار گزارش کاملی از روند تکمیل و مشکلات پیش‌روی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خوزستان در اهواز را ارائه داد و خواهان مساعدت استانی و ملی برای تکمیل این شناسنامه حماسی استان خوزستان و کشور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار