مدیر پشتیبانی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

منتخبین پنجمین جشنواره ملی «فانوس» مهمان سفر حضرت رضا (ع) خواهند بود

«عارفی» گفت: با هماهنگی صورت گرفته با آستان قدس رضوی منتخبین پنجمین جشنواره ملی فانوس از غذای متبرک حضرت رضا (ع) در مهمانسرای حرم رضوی متنعم می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ - 09December 2021

«مهدی عارفی» مدیر اداری و پشتیبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس از مشهد، اظهار داشت: اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس ۲۴ آذر به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار استان در مشهدالرضا با حضور مسئولین عالی‌رتبه کشوری و استانی در تالار شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: باید از این رویداد فرهنگی به‌عنوان فرصتی مغتم برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس به زبان هنر که زبانی بسیار شیوا برای آحاد جامعه به‌خصوص نسل جوان است در کلان‌شهر مشهد به نحو شایسته‌ای استفاده کرد.

عارفی در ادامه به اقداماتی که در حوزه پشتیبانی جهت برگزاری این جشنواره صورت گرفته اشاره کرد و گفت: برای پشتیبانی از این مراسم توانستیم مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های استانی را جلب کنیم که بحمدالله در خصوص تشریفات مراسم، استقبال از مهمانان، اسکان و پذیرایی هماهنگی‌های خوبی صورت گرفته است.

مدیر اداری و پشتیبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: قطعاً برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور هر چه باشکوه برگزار شدن جشنواره ملی فانوس اجرایی خواهد شد و با تدابیری که اندیشیده شده به‌طورقطع این مراسم یکی از بهترین اختتامیه‌های جشنواره‌های ملی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس ۱۰۰ نفر از منتخبین این جشنواره از سراسر کشور ۲۳ آذر وارد مشهد خواهند شد و ظهر روز ۲۵ آذر این شهر را ترک خواهند کرد. به‌منظور سهولت در تشرف زائرین به حرم حضرت رضا (ع) اسکان منتخبین در نزدیکی حرم مطهر رضوی پیش‌بینی شده است.

عارفی بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با آستان قدس رضوی منتخبین پنجمین جشنواره ملی فانوس از غذای متبرک حضرت رضا (ع) در مهمانسرای حرم رضوی متنعم می‌شوند.

مدیر اداری و پشتیبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان گفت: با توجه به اهمیت هنر در نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌طلبد که همه دستگاه‌های اجرایی و ساختارها در برگزاری جشنواره‌های هنری همچون فانوس مشارکت بیشتری داشته باشند و نقش‌آفرینی کنند تا شاهد رونق بیش‌ازپیش این جشنواره‌ها و استقبال گسترده هنرمندان از آن باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار