فرمانده انتظامی استان اردبیل:

بخش مهمی از اقتدار امروز کشور مرهون مرزبانان است

سردار «حسینی» گفت: امروز بخش مهمی از سهم اقتدار و امنیت و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به مرزبانان متدین و ولایت‌مدار کشور است.
کد خبر: ۴۹۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ - 09December 2021

برگزاری جشنواره سرباز جوان در اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، چهاردهمین دوره جشنواره «سرباز جوان» استان اردبیل، امروز (پنج‌شنبه) با حضور سردار «هوشنگ حسینی» فرمانده انتظامی و «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در مسجد «عباسیه» فرماندهی مرزبانی استان اردبیل برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل طی سخنانی در این مراسم، سربازان را زینت کشور دانست و اظهار داشت: سربازان کشور سربازان امام زمان (عج) و ولایت هستند و اطاعت از امر فرمانده معظم کل قوا را بر خود واجب می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان در حراست از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند، افزود: مرزبانی یک امر بسیار مقدس و بسیار حیاتی است و کسی که در مرز خدمت می‌کند، در پیشرفت کشور و تمام شئون زندگی مردم تاثیرگذار است.

سردار «حسینی» تأکید کرد: امروز بخش مهمی از سهم اقتدار و امنیت و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به مرزبانان متدین و ولایت‌مدار کشور است.

در این آیین از هشت سرباز و ۲ پرستاران نمونه مرزبانی استان اردبیل، فرماندهان برتر مرزبانی شهرستان‌های «گرمی» و «پارس‌آباد مغان» و خانواده شهید «ابراهیم زارع گلمغانی» تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار