سخنگوی سپاه:

افول رژیم صهیونیستی به بالاترین حد خود در ۷۰ سال گذشته رسیده است

سردار «شریف» با بیان این‌که افول رژیم صهیونیستی به بالاترین حد خود در ۷۰ سال گذشته رسیده است، گفت: خون سرخ شهید حاج قاسم سلیمانی توان و قدرت جدیدی به امت اسلامی داد.
کد خبر: ۴۹۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ - 09December 2021

افول رژیم صهیونیستی به بالاترین حد خود در ۷۰ سال گذشته رسیده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، در چهارمین همایش رزمندگان فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان کرمان، اظهار داشت: تاریخ کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله (ع) را به ۲ مقطع قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی و بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی تقسیم می‌کنیم و امروز به‌واسطه عزت و افتخاری که سردار شهید قاسم سلیمانی ایجاد کرده است، کرمانی‌ها را با یک نگاه جدیدی می‌بینند.

وی ادامه داد: نگاه جدید دنیا به کرمانی‌ها کار را برای مردم این خطه سخت کرده است؛ زیرا افکار عمومی انتظار ویژه‌ای از همشهریان شهید حاج قاسم سلیمانی دارند.

سردار شریف عنوان کرد: مزار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از حرم‌های پر زوار در آینده خواهد بود؛ زیرا به‌دلیل عظمتی که این پاسدار شجاع، رئوف و ولایتمدار داشت، کرمان وضعیت ویژه‌تری خواهد داشت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایام بعد از شهادت حاج قاسم، چندین‌بار از افتخارات لشکر ۴۱ ثارالله (ع) نام بردند که این امر نشان از توجه رهبر امت به خطه کرمان است؛ بنابراین ما موظفیم کار ویژه‌ای برای  را در دستور کار قرار دهیم.

سخنگوی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمن همواره تلاش می‌کند همه‌ داشته‌ها و دستاورد‌های ما را زیر سوال ببرد و ما را از انقلاب‌مان پشیمان کند و وضعیت ما را بحرانی جلوه دهد؛ دشمن تلاش می‌کند امید و آینده را از نظام ما بگیرد.

وی با بیان اینکه اگر دیر بجنبیم جریان رسانه‌ای دشمن به سرعت می‌تواند روی افکار عمومی تاثیر بگذارد، گفت: ۵۰ میلیون از جمعیت کشور ما دوران انقلاب، دفاع مقدس و تثبیت انقلاب را ندیده‌اند و ما نتوانستیم یک تصویر واقعی را از دوران پهلوی و جمهوری اسلامی ارائه دهیم.

سردار شریف عنوان کرد: در روز‌های قبل از انقلاب ما نیازمند پرشکان هندی بودیم؛ اما امروز ما توریست‌درمانی داریم و نظام در طول این چهل و چند سال، با تمام سختی‌ها گام‌های بسیار موثری برداشته است.

وی با بیان این‌که «جهاد تبیین» برای پیشکسوتان لشکر ۴۱ ثارالله (ع)، بیان حضور مردم کرمان در جبهه و پشت جبهه در دوران دفاع مقدس است، گفت: اولین خاصیت تبیین دفاع مقدس این است که ما نشان می‌دهیم در روز‌های جنگ که از هر لحاظ وابسته بودیم، اکنون در بسیاری از عرصه‌ها به‌خصوص در صنعت دفاعی خودکفا هستیم.

سردار شریف ادامه داد: شرایط امروز ما با روز‌های ابتدای جنگ قابل مقایسه نیست و پیشرفت‌های بسیازی رقم خورده است؛ اما دشمن می‌خواهد نداشته‌های ما را برجسته و داشته‌های ما را کوچک کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: زیرساخت‌های کشور در گام اول انقلاب مستحکم شده و در گام دوم انقلاب نیز ما را در آستانه سکوی پرتابی عظیم قرار داده است.

وی تاکید کرد: بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، خیل زوار علاقمند به سردار دل‌ها را در گلزار شهدای کرمان می‌بینیم که ان‌شاءالله بتوانیم فرهنگ و مکتب حاج قاسم را خوب ارائه دهیم؛ اگرچه دشمن اذعان داشته است که دلیل ترور شهید سلیمانی این بود تا حلقه واسطه ملت با حکمرانی و حکومت قطع شود.

سردار شریف مطرح کرد: دشمنان غافل از آن روز هستند که در یک نیم‌روز، در عاشورا چه اتفاقی افتاد و سال‌هاست شیعه با آن پیام حضرت اباعبدالله (ع) ایستاده است. خون سرخ شهید حاج قاسم سلیمانی توان و قدرت جدیدی به امت اسلامی داد.

وی با بیان این‌که افول رژیم صهیونیستی به بالاترین حد خود در ۷۰ سال گذشته رسیده است، گفت: رژیم صهیونیستی از قدرت جبهه مقاومت به وحشت افتاد و برای همین فرمانده عالی‌قدر ما را شهید کرد.

سردار شریف عنوان کرد: اگر ابعاد وجودی شهید سلیمانی را به درستی تبیین کنیم، الگویی نه‌تنها برای ایران، بلکه برای همه دنیاست؛ زیرا او الگوی پاک شجاع، متدین، مردمی و با عاطفه برای جامعه بشری بود.

وی اذعان کرد: در تمامی مدتی که مسئول روابط عمومی سپاه هستم، حاج قاسم همواره به من تاکید می‌کردند که مراقبت کنید تلویزیون از من چیزی پخش نکند و هیچ‌گاه حاضر به مصاحبه هم نبود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برخی به دنبال دوربین می‌دوند تا خود را مطرح کنند؛ اما عزت دست خداست و شهید سلیمانی کارش برای خدا و از سر اخلاص بود و هرگز دنبال نام، نشان و نمایش نبود؛ لذا مکتب حاج قاسم تبیین این ابعاد وجودی اوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها