فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران:

لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا برای دفاع از مرزهای اسلام آماده است

«صالحی» گفت: لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای جهان اسلام را دارد.
کد خبر: ۴۹۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ - 09December 2021

لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا برای دفاع از مرزهای اسلام آماده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «عبدالله صالحی» فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران در یادواره شهدای مدافع حرم لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران، با بیان اینکه جهاد و شهادت مقطعی نیست بلکه برای همیشه تاریخ این راه الهی ادامه دارد، اظهار داشت: امروز جوانان لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا همان خط سرخ شهادت روز‌های دفاع مقدس را ادامه می‌دهند.

صالحی با اشاره به اینکه به تعبیر حاج قاسم سلیمانی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا همچنان خط شکن است، افزود: این لشکر آمادگی کامل برای دفاع از جهان اسلام، نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای این کره خاکی دارد.

وی تاکید کرد: شهدای مدافع حرم راهی را رفتند که حضرت ابوالفضل (ع) در میدان نبرد برای دفاع از اهل بیت و امام حسین (ع) رفته است و در این راه به شهادت رسیده است.

صالحی گفت: شهدای مدافع حرم همچون محرمعلی مرادخانی، محمد شالیکار، روح الله صحرایی، مصطفی شیخ الاسلام، عبدالرحیم فیروز آبادی، اسماعیل خانزاده از جمله نیرو‌های جان بر کفی بودند که برای حفظ ارزش‌های دین و اسلام و حرم اهل بیت پا روی دنیای نفسانی خود گذاشتند و برای رضایت پروردگار و اهل بیت رسول الله به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش، شش شهید مدافع حرم لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران در عملیات محرم سال ۹۴ در آزاد سازی خان طومان سوریه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار