بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز قدس/

روز قدس، روز نمایش قدرت امت اسلامی علیه استکبار و صهیونیسم است

جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه‌ای روز جهانی قدس را به همه امت اسلام و ایرانیان مبدع این روز، تبریک گفته و از همه ایرانیان، امت مسلمان و انسان‌های آزاده دعوت کرد که امسال روز جهانی قدس را پر شکوه تر از هر سالی برگزار کنند.
کد خبر: ۴۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ - 07July 2015

روز قدس، روز نمایش قدرت امت اسلامی علیه استکبار و صهیونیسم است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس بیانیهای صادر کرده است که متن کامل آن در ذیل می آید:

روز قدس، روز اسلام است. روز داد خواهی از بیدادی است که بر فلسطین رفت و از آن بیداد که بیداد صهیونیسم بود با بیدادی که امت با سکوت خود بر فلسطین و بر خود روا داشت، سوریه، عراق، بحرین، افغانستان، یمن، اینک،می روند تا تاوان سکوت امت را بپردازند.

روز قدس، روز قیام است. قیام بر ضد زور گویی و اشغال. روز قدس، روز احیاء نه تنها فلسطین که احیائ امت است تا تکلیفی را که فراموش کرده بودند و کرده اند، پی گیرند. روز قدس، روز تکلیف است. تکلیف ایستادگی در برابر ستم و حمایت از مظلوم.

روز قدس، روز نمایش قدرت امت است، علیه استکبار و صهیونیسم، شیاطین مجسمی که سعادت بشر را بر نمی تابند. روز قدس، روز فریاد است. فریاد برای آزادی بشر از زندان کبود رسانه های صهیونیستی. روز فریاد برای رهایی بشر از سلطه ی جهل هدایت شده و بزک شده ی ایسم ها. روز قدس، روز اعتراض است. اعتراض به هرچه پلیدی و زشتی در جهان.

روز قدس، روز حماسه است. حماسهی مردمی که ایستادند برای آزادی و شیرینی ایستادگی را در کام خویش نشاندند. حماسهی مردمی که با حضور همیشگی شان در صحنههایی که لازم بوده و تکلیفشان بوده اینک امنیت را برای خویش ارمغان آوردهاند در شرایطی که محیط پیرامونی شان از ناامنی مضاعف در رنج است. ناامنی که طراحش غدهای سرطانی به نام اسرائیل است و پیمانکاران آن ترکیه و عربستان و قطر و امارات و اردن هستند و هدف نهایی  موهوم شان نا امن سازی ایران مقتدر است.

 روز قدس، روز امنیت است. روزی است که ایرانی امنیت خویش را تضمینی دوباره می کند. روز قدس، روز سپاس است . روز سپاس از خدایی که نعمت انقلاب را به ما ارزانی داشت و سپاس از رهبری که اعتلای امت و ایران را خواستار بود.

 روز قدس، روز خمینی(ره) است. روز کسی که به من، تو، ما و همه آموخت که نعمت آزادی و امنیت و استقلال تنها با بهایی به نام "حضور در همه ی صحنه های انقلاب" حاصل آید.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین این روز پرشکوه را که بی تردید از ایام الله است(فذکر بایام الله)به همه امت اسلام و ایرانیان مبدع این روز، تبریک گفته و از همه ایرانیان، امت مسلمان و انسان های آزاده دعوت می کند که امسال روز جهانی قدس را پر شکوه تر از هر سالی برگزار کنند.

ایرانی برای سپاس از نعمت امنیت و امت مسلمان با هدف ترویج و نهادینه کردن روح وحدت اسلامی از طریق تاکید بر راندن جریان های انحرافی و تروریستی در دین اسلام مانند تکفیری های داعش و جبهه النصره و وهابیت که عملکردشان ناامنی را به کشورهای منطقه تحمیل و امنیت را برای دشمن اصلی مردم منطقه یعنی اسرائیل، این پدیده ی شوم و شر مطلق هدیه کرده است، و جهانیان با تاکید بر استقرار امنیت در جهان با حذف ریشه ی اصلی ناامنی منطقه یعنی اسرائیل، می بایست گام به میدان نهند و اراده ی جمعی خویش را برای پاین دادن بر بحران فلسطین بر پایه حق و نه واقع، به نمایش بگذارند.

 به امید جهانی بدون اسرائیل

جمعیت دفاع از ملت فلسطین

رمضان 1436

تیرماه 1394

انتهای پیام/ف

نظر شما
پربیننده ها