فرمانده نهاجا در پیام تبریک به‌مناسبت روز پرستار؛

پرستاری تلاش برای معنی بخشیدن به ازخودگذشتگی است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با صدور پیامی فرارسیدن روز پرستار را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 09December 2021

پرستاری تلاش برای معنی بخشیدن به از خودگذشتگی استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

با پشت سر نهادن تلخ کامی‌های ناشی از ابتلای گسترده هموطنان عزیزمان به ویروس منحوس کرونا در سایه سار سرو‌های بلند قامت ایثار و فداکاری، از جمله پرستاران شریف که در پرتو حسن و تجلی (مَنْ هُوَ اِسْمُهُ دَوآءٌ) و با ریشه‌های عمیق در قلب مردم و زلفی گره خورده با نام میهن عزیزمان ایران، جان پناه ما در گذراندن این ایام سخت بوده و از کوچکترین همت و تلاشی دریغ نورزیدند، ایستاده و به نشانه قدرشناسی از ایشان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

پرستاری در ضمیر و ذهن وجدان‌های بیدار، نه فقط یک شغل و حرفه بلکه تلاش برای پل بستن از خاک تا افلاک و معنی بخشیدن به از خودگذشتگی است. از خودگذشتگی‌ای که از سرچشمه تجلی واژه ایثار در حماسه حسینی حضرت زینب (س) سیراب شده و چه حسن انتخابی است سالروز ولادت او برای نکو داشت شأن پرستاران سرزمین مادری ما که کارنامه روشن شان به امضای سرخ سفرکردگان شهید و جانبازان روسفید و بیماران درد آشنا رسیده است.

در این روز فرخنده ضمن عرض تبریک سالروز ولادت با سعادت رسول آیه‌های شرحه شرحه عاشورا و روز پرستار، فروتنانه از ایثارگری و مجاهدت همکاران پرستارم قدرشناسی نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و تندرستی را برای همه عزیزان مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار