رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس:

پدر و مادر شهدا همیشه قابل تقدیر و ستایش‌اند

سردار ستوده تکریم خانواده معظم شهدا را اولین اقدام برای پاسداشت حماسه شهدا دانست و گفت: پدر و مادری که پاره تن و امید زندگی‌شان را فدای دین و خاک و ارزش‌های نظام کردند، همیشه قابل تقدیر و ستایش‌اند.
کد خبر: ۴۹۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 09December 2021

پدر و مادر شهدا همیشه قابل تقدیر و ستایش اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سید حسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، امروز با همراهی سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، به دیدار خانواده شهید جاویدالاثر «مهرداد گل زردان» رفته و از مادر شهید عیادت کردند.

سردار ستوده در این دیدار، تکریم خانواده معظم شهدا را اولین اقدام برای پاسداشت حماسه شهدا دانست و اظهار داشت: پدر و مادری که پاره تن و امید زندگی شان را فدای دین و خاک و ارزش های نظام کردند، همیشه قابل تقدیر و ستایش اند.

سردار مرادحاجتی نیز در این دیدار، شرح حالی از زندگی شهید جاویدالاثر «مهرداد گل زردان» ارائه داد و افزود: همه ما باید جای مهرداد را برای این مادر چشم انتظار پر کنیم و نگذاریم که احساس کند که فرزندش نیست، چون مهرداد فرزند ایران اسلامی است و روح جاودانه اش همیشه در میان ماست.

مادر شهید گل زردان نیز ضمن تقدیر از حضور محبت آمیز همه عزیزانی که یاد شهدا را گرامی می دارند، گفت: امیدوارم تا عمری هست بتوانم هویت و مزار پسر عزیزم را در آغوش بگیرم و با او از سال ها چشم انتظاری حرف بزنم. ضمن این که همه کسانی که به سراغ ما می آیند و یاد شهیدمان ر ا زنده نگه می دارند، فرزندان من هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار