پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت روز پرستار؛

مدافعان سلامت زینب‌وار حماسه‌ای ماندگار خلق می‌کنند

«بازوند» با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرستار، فرا رسیدن ۱۹ آذر روز پرستار را به همه این عزیزان تبریک گفت و نوشت: پرستاران در کرونا، صحنه‌های بی‌نظیر از فداکاری و ازخودگذشتگی را به یادگار گذاشتند.
کد خبر: ۴۹۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ - 10December 2021

پرستاران در بحران کرونا، صحنه های بی نظیر از فداکاری و ازخودگذشتگی را به یادگار گذاشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در پیامی به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت بزرگ بانوی کربلا، اسوه صبر و مقاومت و روز پرستار این روز مهم را تبریک گفت.

در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خجسته میلاد با سعادت حضرت زینب کبری «سلام الله‌علیها» بانوی برجسته تاریخ بشریت، الگوی صبر، اسوه شجاعت ایثار و مقاومت و پیام آور حماسه حسینی به نام تلاشگران، مجاهدان و فداکارانی دلسوز، نیکونهاد و پاک سرشت مزین گشته که بزرگ بانوی اسلام را الگوی خود قرار داده اند و با ایثار و ازخودگذشتگی به عنوان مدافعان سلامت در مسیر خدمت صادقانه و خالصانه با عشق، ایمان و تعهدی بی بدیل و وصف ناپذیر، زینب وار حماسه‌ای ماندگار خلق می‌کنند.

پرستاران در بحران کرونا با مجاهدت و ایثار، نوع دوستی، احسان، پایداری، صبر و مقاومت همیشگی فراتر از وظیفه و سرشار از حس مهربانی و دلسوزی در خط مقدم جهاد و ایثار برای کمک به بیماران صادقانه و عاشقانه خدمت کردند و صحنه‌های بی نظیر از فداکاری و ازخودگذشتگی را به یادگار گذاشتند، پرستارانی که علاوه بر سختی کار و شرایط دشوار دوری از خانواده و فرزندان را نیز برای خدمت تحمل و برای حفظ سلامت مردم این سرزمین جانفشانی کردند.

بی تردید آنان که به تأسی از بزرگ بانوی دشت کربلا خدمت به دردمندان را به عنوان حرفه برگزیده اند و با صبوری و وقار در تسکین آلام آنان جانفشانی می‌کنند و باعث تداوم گردش خون حیات در شریان‌های جامعه اند و همین تلاش و فداکاری شعله امید را دردل مردم روشن نگه داشته و عامل اتحاد، همدلی، انسجام و همراهی برای مبارزه با کرونا شده است.

بر این اساس برخود لازم می‌دانم تلاش‌های بیدریغ، خالصانه، عشاقانه و دلسوزانه همه پرستاران و کادر ایثارگر بهداشت و درمان در مسیر مبارزه با کرونا و جایگاه گرانسگ جامعه خدوم پرستاری را ارج نهاده و ضمن درود به روح بلند همه شهدای مدافع سلامت و پرستاران شهید از همه مردم شریف و مومن استان تقاضا دارم در این روز‌هایی که با همت دولت مردمی و همکاری و مشارکت مطلوب مردم از موج‌های سهمگین کرونا در حال عبور هستیم بیش از گذشته در رعایت توصیه‌های بهداشتی همیاری داشته باشند؛ زیرا این خواسته مدافعان سلامت و سربازان وطن از مردم است که باید به آن توجه شود.

برای همه زحمتکشان بی ادعای عرصه بهداشت و درمان توفیق خدمت، سرافرازی، سیادت وسلامتی را از درگاه خداوند منان و رحمان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها