امام جمعه مراغه:

پرستاران مسئولیت سنگینی به دوش دارند

حجت‌الاسلام «پورمحمدی» گفت: پرستاران مسئولیت سنگینی به دوش دارند و محنت بیماران را تحمل می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ - 10December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، آیت‌ الله «محمدتقی پورمحمدی» امام جمعه مراغه و عضو خبرگان رهبری در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: پرستاران مسئولیت سنگینی به دوش دارند و محنت بیماران را تحمل می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به مسئولیت اجتماعی پرستاران و پزشکان، این اقشار تلاشگر باید با وجود سختی‌های شغلشان، با کرامت و احترام با بیماران و مراجعان در مراکز درمانی و بهداشتی برخورد داشته باشند.

وی اضافه کرد: پزشکان و پرستاران همچنین باید در کنار تلاش برای بهبود بیماران، به آنان در جهت تسریع در روند بهبودی و درمان روحیه دهند.

خطیب جمعه مراغه گفت: پرستاران با صبر و بردباری در ایام کرونایی با به خطر انداختن سلامت خود و ایثار و فداکاری از آسایش خانواده‌های خود برای درمان بیماران گذشتند.

آیت الله پورمحمدی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: آن حضرت با وجود محنت‌های بسیار، پرستاری نمونه و الگویی برای جامعه اسلامی بودند.

وی با تبریک روز پرستار، از خداوند متعال رحمت الهی را برای پرستارانی که جان خود را در راه سلامت جامعه ایثار کردند، خواستار شد.

امام جمعه مراغه با اشاره به نقش روحانیت در صیانت از ارزش های اسلامی اضافه کرد: اگر امروز به ولایت اهل بیت (ع) ایمان داریم، همه به برکت تلاش‌های علمایی چون شهدای محراب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها