با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان روز پرستار را تبریک گفت

سردار مرادحاجتی در پیامی فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار را به عموم جامعه پرستاری به ویژه پرستاران شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ - 10December 2021

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان روز پرستار را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در پیامی فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار را به عموم جامعه پرستاری به ویژه پرستاران شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

پرستار یعنی واژه نام‌آشنای ایثار و گذشت، پرستار یعنی توصیف یک دنیا مهر و محبت، پرستار یعنی لبریز از شوق خدمت، رفتار و منش زینب گونه، ترک آسوده طلبی و تمامی واژگان زیبایی که در وصف عطوفت و خدمت به هم نوع، خلاصه می شود.

بی شک نامگذاری میلاد فرخنده حضرت زینب (س) این بانوی بزرگ اسلام به نام روز پرستار خود گویای جایگاه و شان والای پرستار و خدمت پرستاری است.

 خدمات ستودنی و ایثارگرانه جامعه پرستاری در کنار سایر کادر درمانی، پزشکان، پرسنل و نیروهای خدمات‌رسان آن هم در شرایطی که قریب به دو سال از وقوع بحران کرونا در جهان و کشور عزیزمان می‌گذرد قابل تقدیر است. خدماتی که پیشینه ای بزرگ تر و حماسی تر همچون دوران دفاع مقدس دارند و این قشر نشان دادند که در همه برهه ها آماده جانفشانی برای سلامت ملت شان هستند.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در خوزستان ضمن تبریک صمیمانه روز پرستار به تمامی پرستاران به ویژه پرستاران بخش های کرونایی مراکز درمانی استان برای این عزیزان سلامتی و توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم و به روح بلند شهدای سلامت درود می فرستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار