فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب:

جامعه جهانی به سردار سلیمانی نیاز داشت

سردار اصانلو با اشاره به اینکه جامعه جهانی به سردار سلیمانی نیاز داشت، گفت: در حالی که استکبار جهانی می‌گفت بشار باید برود مقام معظم رهبری فرمودند تمامیت سوریه باید حفظ شود.
کد خبر: ۴۹۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ - 10December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار پاسدار «محمدتقی اوصانلو» امشب در برنامه با «کاروان حبیب» با اشاره به اینکه استان زنجان شهدای والامقامی دارد که در کنار حاج قاسم جنگیدند و جان خود را فدای نظام و اسلام کردند، اظهار داشت: خداوند عنایت ویژه‌ای به حاج  قاسم سلیمانی داشته و وی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس سالم ماند تا در جایی دیگر که نیاز بود حضور یافته و برای اسلام تلاش کرده و مدافع حرم شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب با اشاره به اینکه جامعه جهانی به سردار سلیمانی نیاز داشت، عنوان کرد: در حالی که استکبار جهانی می‌گفت بشار باید برود مقام معظم رهبری فرمودند بشار باید بماند و تمامیت سوریه باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه تمامیت ۸۰ درصد سوریه و بخش عظیمی از عراق در دست دشمن بود، بیان کرد: در حالی که تردد هوایی به سوریه امکان پذیر نبود، اما حاج قاسم دائم در حال تردد به مناطقی بود که دور تا دور آن دشمن بود.

اوصانلو با اشاره به اینکه حضور حاج قاسم زمینه ایستادگی در بین مردم را نیز ایجاد کرد، گفت: وجود فرماندهی، چون حاج قاسم زمینه پیروزی در سوریه و عراق بود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب با بیان اینکه حاج قاسم حتی یک ساعت تلاش برای مردم را از دست نمی‌داد، بیان کرد: سخت‌کوشی سردار سلیمانی و خستگی ناپذیر بودن وی مثال‌زدنی بود.

وی با بیان اینکه همه تصور می‌کردند سردار سلیمانی فرماندهی است که باید از وی ترسید، گفت: این در حالی بود که هر کس با سردار آشنا می‌شد شیفته مهربانی و عطوفت این سردار بزرگوار می‌شد.

اوصانلو با اشاره به خاطراتی از نجات شهر‌های مختلف سوریه و عراق از سقوط حتمی توسط حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: مدیریت این سردار شهید، نتیجه مبارزات را تغییر می‌داد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب با اشاره به اینکه شیعیان در اربیل برای نجات منطقه سنی‌ها می‌جنگیدند، گفت: حاج قاسم سلیمانی جایگاهی داشت که ارتش مسلمانان را برای مقابله با استکبار را دور هم جمع کند.

وی با بیان آمریکا و اسرائیل برای شهید کردن حاج قاسم فرصتی زیادی داشتند، ولی می‌دانستند بدون این سردار سرنوشت داعش نامعلوم است، گفت: با پایان عمر داعش آمریکا واسرائیل می‌دانست این بار نوبت آن‌ها رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار