جنبش جهاد اسلامی:

جنایات اشغالگران صهیونیست مانع تداوم مقاومت نخواهد شد

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت یک فلسطینی در جنوب نابلس براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست بر تداوم مقاومت و جهاد با اشغالگران تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷ - 11December 2021

جنایات اشغالگران صهیونیست مانع تداوم مقاومت نخواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی مسئولیت کامل جنایات علیه فلسطینی‌ها و تازه‌ترین آن‌ها به شهادت رساندن «جمیل ابوعیاش» در منطقه بیتا در جنوب نابلس را متوجه رژیم صهیونیستی دانست.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه جمعه با صدور بیانیه‌ای شهادت این جوان ۲۱ ساله فلسطینی در پی اصابت گلوله نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت.

این بیانیه آورده است: جنایات اشغالگران علیه تظاهرات کنندگان در منطقه بیتا و تلاش برای سرکوب صدای برحق فلسطینی‌ها در منصرف کردن ملت ما از ادامه جهاد و مقاومت مشروع در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیست موفق نخواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی همچنین با تمجید از فلسطینی‌ها در نابلس و تمام مناطق کرانه باختری، تاکید کرد که مقاومت و رویارویی همه جانبه علیه اشغالگران تشدید خواهد یافت و مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین مقدس فلسطین ادامه خواهد یافت.

وزارت بهداشت فلسطین پیش از این از شهادت یک فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست خبر داده بود.

جمیل ابو عیاش جوان فلسطینی در پی تیراندازی نظامیان اسرائیلی در درگیری‌های روز جمعه در شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس به شهادت رسیده است.

گفته شده که نظامیان اشغالگر این جوان فلسطینی را از ناحیه سر مورد هدف قرار داده بودند.

جوانان فلسطینی در طول هفته بار‌ها علیه اشغالگری نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف کرانه باختری دست به برگزاری تظاهرات می‌زنند. این تظاهرات همواره با برجای ماندن چندین شهید و زخمی توسط صهیونیست‌ها سرکوب شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار