مسئول سازمان بسیج سازندگی:

ایثار، آزادگی و شهادت جهادگران در تاریخ کشور می‌درخشد

سردار «زهرایی» با صدور پیامی به یادواره ۳۰ شهید جهادگر استان اردبیل، اعلام کرد: تاریخ جهادی کشور سرشار از لحظات پرشکوهی است که با ایثار، ازخودگذشتگی، آزادگی و شهادت جهادگران در سراسر کشور، همچون خورشید درخشان، پرفروغ گشته است.
کد خبر: ۴۹۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ - 11December 2021

ایثار، آزادگی و شهادت جهادگران در تاریخ کشور می‌درخشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، در پیامی به یادواره ۳۰ شهید جهادگر استان اردبیل که امروز (شنبه) در شهرستان پارس‌آباد برگزار خواهد شد، اعلام کرد: تاریخ جهادی کشور سرشار از لحظات پرشکوهی است که با ایثار، ازخودگذشتگی، آزادگی و شهادت جهادگران در سراسر کشور، همچون خورشید درخشان، پرفروغ گشته است.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

برگزاری آیین گرامیداشت یادواره ۳۰ شهید گران‌قدر جهادی استان اردبیل فرصت مغتنمی است که می‌توان به بازخوانی و تجلیل از مقام رفیع و عظیم شهیدان پرداخت.

شهدا، به حق ذخایر معنوی این ملت و نظام هستند، آنان جان بر کف و سرشار از ایمان و اعتقاد به درگاه حق پیوستند، عشق ازلی و ابدی آنان در تجلی ایثار و خدمت در طریق معبود یگانه معنا و مفهوم پیدا کرد، آسایش و شادی امروز محرومین و مردم مرهون غرورآفرینی و رشادت جهادی این شهیدان غیرتمند است.

تاریخ جهادی کشور سرشار از لحظات پرشکوهی است که با ایثار، ازخودگذشتگی، آزادگی و شهادت جهادگران در سراسر کشور، همچون خورشید درخشان، پرفروغ گشته است و آنان بی‌ادعا و بی‌تکلّف تنها با تمسک به درگاه لایزال الهی و تبعیت از فرامین ولایت مطلقه فقیه، در مسیر عشق الهی گام نهادند و سرانجام توانستند با جهاد و خدمت‌رسانی به محرومین و مردم بزرگوار، در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی خود ثابت کنند در راستای نیروی پرتوان الهی یارای مقاومت و ایستادگی خواهند بود.

درود خداوند بر شهیدان جهادی گران‌قدر و سلام الهی بر خانواده‌های گران‌قدر این شهدای جهادی به‌ویژه ۳۰ شهید والامقام استان اردبیل که جان‌شان را با اخلاص تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند و درود خداوند بر برگزارکنندگان این یادواره که با اهتمام خود یاد و نام شهیدان را گرامی داشته‌اند.

اینجانب ضمن تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش و یادواره شکوهمند ۳۰ شهید جهادگر استان اردبیل که به‌مناسبت خدمات جهادگرانی که در راه خدمت‌رسانی جان خود را در طلب اخلاص گذاشته‌اند و به برکت خانواده‌های گران‌قدرشان که متبرک به قدوم نورانی مردم عزیز کشور است، امیدوارم همه ما بتوانیم با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ادامه‌دهندگان راه شهداء مخصوصاً شهدای جهادگر باشیم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار