نماینده مردم در مجلس:

نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره بزنیم

زاهدی بابیان اینکه نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره بزنیم، گفت: از مذاکره عزتمندانِ و منوط به نتیجه استقبال می‌کنیم و هیچ هراسی نداریم.
کد خبر: ۴۹۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ - 11December 2021

نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره بزنیم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدمهدی زاهدی» عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: ایران از مذاکره برای تحقق اهداف نظام و مبتنی بر عزت، حکمت و مصلحت استقبال می‌کنیم و هراسی از آن نداریم و هرگز میز مذاکره را ترک نکردیم.

وی افزود: در هیچ شرایطی سرنوشت کشور را در حوزه‌های مختلف نباید به سرنوشت مذاکرات و برجام گره بزنیم و این کار یک اشتباه استراتژیک خواهد بود که باعث می‌شود طرف‌های خارجی فشار بیشتری وارد کرده و ما را در موضع ضعف قرار دهند.

عضو کمیسیون آموزش تأکید کرد: ایران، منابع غنی خدادادی، اقلیم‌های مختلف و امکانات وسیعی در حوزه نیروی انسانی دارد که در همه بخش‌ها می‌توانند کشور را از گردنه‌ها عبور دهد و بهره‌گیری از این نیرو‌ها بسیار راهگشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: سرمایه‌های کشور به در صورت بهره‌گیری درست و اصولی اقتدار آفرین است و در مقابل اگر همه برنامه‌ریزی‌های کشور بر اساس نتیجه مذاکرات باشد و از امکانات داخلی غافل شویم، شاهد تکرار اتفاقات تلخ سال‌های گذشته در بخش اقتصاد، صنعت و سیاست خارجی با همسایگان خواهیم بود.

زاهدی با بیان اینکه تقویت توان داخلی بازوی پیشبرد مذاکرات خواهد بود خاطرنشان کرد: اگر مذاکرات به نتیجه مطلوب برسد برنامه‌ریزی داخلی با سرعت بیشتری محقق می‌شود، اما اگر هم نشد ممکن است مسیر پیش روی ما راهی پر پیچ و خم باید، ولی بدون شک به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها