مدیر کل حفظ آثار خوزستان:

نقش نورد لوله اهواز در دفاع از ورود رژیم بعث به اهواز به یادماندنی است

طی جلسه ای با حضور سردار محمد علی پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و مهندس حسن زاده مشاور رییس سازمان و نماینده سازمان صنعت، معدن نقش صنایع و کارخانجات در دوران دفاع مقدس بررسی شد.
کد خبر: ۴۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ - 07July 2015

نقش نورد لوله اهواز در دفاع از ورود رژیم بعث به اهواز به یادماندنی است

به گزارش دفاع پرس از اهواز سردار محمد علی پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در جلسه نقش صنعت و معدن در دفاع مقدس گفت: بخش صنعت و معدن در دو محور در دوران دفاع مقدس نقش داشته است. یک محور پشتیبانی جنگ و محور دوم راه اندازی واحدهای صنعتی و بازسازی مداوم آن ها تا پایان جنگ و بعد از جنگبوده است.

سردار علی پور با اشاره به نقش محوری خوزستان در دفاع مقدس افزود: متاسفانه صنایع و مراکز تولیدی استان دچار آسیب های جدی شدند.

وی تصریح کرد: شرکت های نورد لوله سازی، صنایع فولاد خوزستان و ...  نقش جدی در پشتیبانی و حتی مقابله با دشمن در جبهه نورد داشته اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن بیان اینکه زمان زیادی برای تدوین نقش صنایع و معادن نداریم، گفت: با توجه به احداث باغ موزه دفاع مقدس خوزستان ضرورت دارد هرچه سریعتر نسبت به احصاء این نقش اقدام کرد.

در این جلسه مهندس حسن زاده مشاور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت مقتدرانه جنگ را پشتیبانی می کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی جهت تدوین نقش مجموعه صنعت و معدن افزود: کمیته ای متشکل از افراد با تجربه در هر بخش برای این منظور تشکیل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار