پرستاران گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) تجلیل شدند+ تصاویر

پرستاران گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) امروز در آیینی با حضور فرمانده یگان تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۹۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ - 11December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، پرستاران گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در آیینی همزمان با ایام میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در بهداری این یگان تجلیل شدند.

سرهنگ «نعمت محسنی زرین» فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در این آیین، طی سخنانی اظهار داشت: دین ما الگو‌هایی را به ما معرفی کرده که از بهترین، نجیب‌ترین و مهربانترین انسان‌ها هستند و یکی از این الگو‌ها حضرت زینب (س) است.

وی افزود: آن حضرت الگوی صبر، وفاداری و ولایتمداری و تکمیل کننده قیام حضرت اباعبدالله (ع) است و به درستی، از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) روز ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار نام گذاری شده است.

فرمانده گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) همچنین با اشاره به ویژگی‌های تخصص، عشق، بردباری و تعهد پرستاران بخصوص در مواجهه با ویروس کرونا عنوان کرد: شایسته است از زحمات و ایثارگری و جانفشانی پرستاران به نحو مقتضی تقدیر شود.

در این آیین پرستاران و کارکنان بهداری یگان با اهدا هدایا و لوح تقدیر، تجلیل شدند.

پرستاران گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) تجلیل شدند+تصاویرپرستاران گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) تجلیل شدند+تصاویرپرستاران گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) تجلیل شدند+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها