رییس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس:

موزه دفاع مقدس استان اردبیل قلب فرهنگی استان است

سردار «ستوده» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل با دارا بودن طرحی جذاب و گیرا، قلب تپنده فرهنگی استان و از موزه‌های کم‌نظیر کشور است.
کد خبر: ۴۹۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 12December 2021

موزه دفاع مقدس استان اردبیل قلب فرهنگی استان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید حسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، امروز (یک‌شنبه) با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل، از پروژه ساخت این مرکز فرهنگی بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس مثال دقیق و عینی توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در انجام کار عمیق و ماندگار در حوزه فرهنگ دفاع مقدس هستند و در آینده‌ای بسیار نزدیک، تمامی استان‌ها از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با محتوای هنری و کارشناسی شده و موزه‌آرایی اصولی بهره‌مند خواهند شد.

رییس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی و روند تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل رضایت‌بخش و قابل تحسین بوده و کار در مراحل پایانی قرار دارد و با مشاهده نمای بیرونی و درونی این مرکز فرهنگی، به یقین می‌توان اذعان کرد که این موزه با دارا بودن طرحی جذاب و گیرا و قرارگرفتن در مجموعه نمونه گردشگری تفریحی «شورابیل»، قلب تپنده فرهنگی استان اردبیل و از موزه‌های کم‌نظیر کشور است که می‌تواند در جذب گردشگر فرهنگی داخلی و خارجی بسیار موفق عمل کند.

وی با تأکید بر اینکه مراحل ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل مستلزم دقت فراوان است، بر ضرورت تهیه فیلم مستند فاخر از روند ساخت و تکمیل این مرکز فرهنگی توسط هنرمندان اردبیلی تأکید کرد.

در این بازدید «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گزارشی از آخرین مراحل تکمیلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و ادوات جنگی انتقالی به اردبیل برای چیدمان نمایشگاهی محوطه این مرکز فرهنگی ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار