فرمانده سپاه انصارالحسین (ع):

دشمن با درگیری نظامی نمی‌تواند با مردم ایران مقابله کند

سردار مجیدی گفت: امروز بعد از 40 سال ایستادگی مردم، دشمن متوجه شد که با درگیری نظامی نمی‌تواند با مردم ایران مقابله کند.
کد خبر: ۴۹۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 12December 2021

دولت مردمی، راهبرد دشمنان در تقابل با انقلاب اسلامی را هدف گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دشمنان در تقابل با انقلاب در هر مقطع یک تاکتیک جدید داشته‌اند و امروز بعد از 40 سال ایستادگی مردم، دشمن متوجه شد که با درگیری نظامی نمی‌تواند با مردم ایران مقابله کند.

وی ادامه داد: یکی از روش‌ها و شیوه‌های جدیدی که دشمن به سرکردگی استکبار جهانی به کار گرفته استفاده از بستر اجتماعی و فشار انسانی بر مردم است تا بتوانند از این بستر برای مواجهه و مقابله با نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) بیان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید وفتی که شما ایستادگی کردید و در مقابل دشمن مقاومت کردید ما راه و روش را به شما نشان خواهیم داد و خوشبختانه در این نقطه از تاریخ وقتی رئیس جمهور جدید سر کار آمدند مجددا یک نقطه امیدی در دل مردم ایجاد شد که بتوانند همان مسیر تعالی انقلاب اسلامی را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در استان همدان هم استاندار به عنوان نماینده دولت فعالیت می‌کند که امیدواریم با یک هم افزایی بیشتر در استان بتوانیم در این مسیر پررنگ‌تر حرکت کنیم و مشکلات را رفع کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) ابراز داشت: مجموعه نهاد سپاه برگرفته از مردم و از بستر مردم جوشیده و انقلاب اسلامی با کمک این نهاد توانسته در مراحل مختلف ایستادگی کند که باید خود را با ساختارهای جدید آماده کند و در مقابل دشمن بایستد تا بتوانیم آن مراحل سخت را پشت سر بگذاریم.

این مسئول گفت: سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی فرجی» جانشین فعلی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) به عنوان یک مدیر جهادی و انقلابی 40 سال در دوران‌های مختلف پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی، امنیت و همچنین در مقابله با کرونا خط مقدم بودند و خیلی از مدیران باید از این سردار الگو بگیرند.

مجیدی بیان داشت: سردار سرتیپ دوم پاسدار فرجی حلال مشکلات بود فرقی نمی‌کرد چه کسی باشد و یکی از خصوصیات مدیران این است که بتوانند در کنار مردم باشند و مشکلات را حل کنند و سردار کاملا استاد این حلال مشکلات مردم بود.

وی متذکر شد: از سردار فرجی درخواست داریم که همچنان در سپاه بمانند تا از تجاربشان برای نسل‌های آینده در سپاه استفاده کنیم و نهاد انقلابی و سپاه بازنشستگی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار