جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

دفاع مقدس تداوم انقلاب اسلامی است

امیر «سهرابی» با با بیان اینکه دفاع مقدس ادامه انقلاب اسلامی است، گفت: در انتقال مفاهیم و واقعیت‌ها و خاطرات دفاع مقدس نباید دچار کم‌گویی و غلو بشویم و باید صادقانه و عالمانه برای گفتمان‌سازی دفاع مقدس به‌خصوص برای نسل آینده بکوشیم.
کد خبر: ۴۹۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ - 15December 2021

دفاع مقدس تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در استان گلستان و جشنواره ادبی یوسف با سخنرانی امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مسئولان دستگاه‌های فرهنگی استان و جمعی از نویسندگان و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره و افراد برگزیده در سالن آمفی تئاتر دانشکده مائده گرگان برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به رنگین کمان اقوام گلستان که خود الگویی اجتماعی از وحدت و میهن دوستی است، اظهار داشت: در انتقال مفاهیم و واقعیت‌ها و خاطرات دفاع مقدس نباید دچار کم‌گویی و غلو بشویم و باید صادقانه و عالمانه برای گفتمان‌سازی دفاع مقدس بخصوص برای نسل آینده بکوشیم.

وی شعر و داستان و نمایش را از ابزارهای مهم در گفتمان‌سازی برشمرد و متذکر شد: بدون تردید دفاع مقدس ادامه انقلاب اسلامی است؛ رویدادهایی که بر محور عدالت و حق طلبی و مردم محور در تقابل با دشمن و استکبار است.

امیر سهرابی بر ضرورت «گفتمان‌سازی» به جای «شعار» تاکید کرد و گفت: شعار با هیجان سر و کار دارد اما گفتمان بر بینش و تغییر نگرش و رشد و تعالی تاثیر‌گذار است و باید در گفتمان‌سازی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در جامعه کوشا باشیم.

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره شعر دفاع مقدس و جشنواره ادبی یوسف و همچنین منتخبین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار