اکران مستند «آنجا سپیده‌دم» در مشهد

مستند «آنجا سپیده‌دم» روایتی از مجاهدت کادر درمان در دوران شیوع کرونا یکشنبه 21 آذر در مشهد اکران می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ - 12December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به‌منظور ارج نهادن به مجاهدت‌های کادر درمان، مراسم گرامیداشت روز پرستار به همراه اکران مستند «آنجا سپیده‌دم» یکشنبه 21 آذر ساعت 17:30 در مجتمع سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد واقع در رضاشهر- بلوار خاقانی- نبش خاقانی 10 برگزار می‌شود.

در این مراسم که «جواد فروغی» قهرمان المپیک و مدافع سلامت حضور خواهد داشت از کتاب «جهاد در قرنطینه» رونمایی می‌شود و پرستاران و جهادگران عرصه سلامت موردتقدیر قرار می‌گیرند.

مستند «آنجا سپیده‌دم» به نویسندگی و کارگردانی «محسن جهانی» و «هاشم مسعودی»، روایتی بی‌پرده از تلاش بی‌وقفه کادر درمان و وضعیتِ بخش بیماران کرونایی در نخستین روزهای شیوع کرونا در ایران است که تماشای آن در شرایط فعلی می‌تواند تلنگری برای مردم جهت مراقبت و رعایت بیشتر باشد.

سوژه اصلی «آنجا سپیده دم» کارگردان آن است که تا پیش از شیوع کرونا، به عنوان پرستار در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد مشغول به خدمت بود، اما با بحرانی‌شدن شرایط داوطلبانه به بخش کرونا می‌رود. این مستند بلند محصول سال 1399 در 70 دقیقه و در فرم سلفی بیوگرافی در مرکز مستند سوره حوزه هنری تهیه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار